8 Reacties

20 dagen geleden

mn pedagogisch medewerker vriendin zegt: Niet eerder ophalen, op opvang aan tafel zetten met een volwassene

20 dagen geleden

Wat lastig! Je kunt die kleintjes ook nog niet echt vragen wat er aan de hand is he. Ons zoontje wilde ineens ook niet drinken. Sinds hij kan lopen doet hij dat wel weer. Echt heel raar haha. Maar het was dus een gekke fase die een paar weken heeft geduurd. Hij haalde het drinken thuis wel weer in, net als jouw knul. Misschien kan je samen bespreken wat ze nu doen en kan je daar nog afspraken over maken? Zo van, laten we x proberen. Hier wilde hij de fles met warme melk bijv wel in die periode pakken (ookal kreeg hij dat overdag niet meer). Dat was voor iedereen wel werkzaam en dan kreeg hij toch wat vocht binnen. Het blijft vervelend als die ukkies zich weer wat hebben bedacht maar meestal is het gelukkig echt gewoon iets dat van voorbijgaande aard is. Succes!

19 dagen geleden

Mijne eet ook niet meer in de opvang… al een tijd niet meer. Ik haal hem na zijn dutje altijd op en geef thuis zelf eten…

19 dagen geleden

Reactie op fie12

Mijne eet ook niet meer in de opvang… al een tijd niet meer. Ik haal hem na ...
Ach wat vervelend. Hou je hem dan thuis ook? Ons lukt dat helaas niet met ons werk..

16 dagen geleden

Hier is het ook zo. Maar ze weigert alles van eten sinds ze brokjes moet eten in de crèche. Elke avond weer krijg ik te horen dat ze amper of niet heeft gegeten. Thuis wilt ze dan ook vaak niet eten... Geen idee wat we kunnen doen...

16 dagen geleden

Hier is hij sinds vandaag spontaan, zonder drama, op de opvang weer gaan eten🥳.

16 dagen geleden

Reactie op MommyofA

Hier is het ook zo. Maar ze weigert alles van eten sinds ze brokjes moet et ...
Hmm ja lijkt mij ook lastig... Heb hierin helaas geen tips

16 dagen geleden

Reactie op Lynnes

Ach wat vervelend. Hou je hem dan thuis ook? Ons lukt dat helaas niet met o ...
Hij gaat 4 halve dagen naar de crèche. Ik haal hem altijd rond 14.00 u op. Hij is dan net wakker. Nu weigert hij ook thuis te eten Af en toe wat fruit gaat er in en chocola en koekjes. Melk 3X (avond, nacht en nacht/ochten) gaat er wel goed in. Water drinkt hij ook heel goed. Hoop dat patatjes wel terug gaat beteren. Vandaag toch potje en een kwart op dus lijkt te beteren.