7 Reacties

vorig jaar
doet de thermometer het goed?
wij hebben hier 4 thermometers die altijd goed werkten en zelfde temperatuur aangaven.. tot 2 weken geleden 1 ervan ineens heel laag aangaf. dit was ook een oudje en was denk ik op.
daarnaast is voor zover ik weet een lage temperatuur ook koorts toevallig had devragendokter gisteren op Instagram een post over koorts incl vragen waar dus ook vragen over een lage temperatuur bij zaten. Zie dat alle vragen ook opgeslagen zijn dus denk een kijkje waard

vorig jaar
ik had precies hetzelfde vanochtend 39.1 gister ook 39.1 vanmiddag 35.8 en nu opeens weer 37.2

vorig jaar
Hebben we met onze dochter ook eens gehad. Dagen lang tussen de 38,5 en 40. En ineens was t 35,5. Je schrikt je rot
We hadden s avonds laat de huisarts gebeld. Die was eerst een beetje chagrijnig (het was al laat) “heb je wel goed gemeten”
Dan kan ik zo kwaad worden 🙈
Maar er werd idd aangegeven dat dit vaker voorkomt na koorts. En dat het vaak een kort dipje is. De temperatuur gaat gauw weer richting de 37 daarna

vorig jaar
Onze oudste van 2 heeft dat nog steeds vaak na koorts, dan moet hij gewoon weer even de juiste temperatuur zien te vinden ofzo. Gewoon even wat warmer aankleden en de temperatuur nog een poosje in de gaten houden. Hier is het na hooguit een dag of 2 eigenlijk altijd weer vanzelf overgegaan.