9 Reacties

11 maanden geleden

Wij vonden de oprol hekjes niet zo stevig en hebben nu een harmonica babydan hekje. Dat krijg je, wel na wat oefening, met één hand open. En het klapt niet in als de kleine er op gaat hangen ed.

11 maanden geleden

Wij hebben zo een als in de link tweedehands gekocht. Werkt prima met 1 hand (zie je ook aan het eind van het filmpje). Ik vond zelf de uitrolbare heel onhandig in de vakantiehuisjes. Mijn oudste was nogal geneigd om er tegen aan te hangen of leunen om eroverheen te kijken en dan voelde dat toch niet heel fijn, ondanks dat het niet inzakt oid. https://www.gamma.nl/assortiment/traphekje-daan-metaal-zwart-60-107-cm/p/B153906

11 maanden geleden

Wij hebben deze voor de deur naar de gang. Bovenaan de trap durfde ik het niet aan voor het geval ze er toch onderdoor zou glippen. Je moet er even handig in worden maar je kan deze zeker bedienen met je kind op de arm hoor, doe ik ook vaak.

11 maanden geleden

Bekijk Goliving Oprolbaar Traphekje - Veiligheidshekje - Kinderhekje - Push & Turn - 10 tot 150 cm Breed - Aluminium frame - Mesh - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/goliving-oprolbaar-traphekje-veiligheidshekje-kinderhekje-push-turn-10-tot-150-cm-breed-aluminium-frame-mesh-wit/9300000111076726?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Kon de link niet plaatsen in mijn vorige comment

11 maanden geleden

Reactie op Au3-20

Wij hebben zo een als in de link tweedehands gekocht. Werkt prima met 1 han ...
Ik heb inderdaad ook liever een 'klaphekje' om die reden maar op 1 plek moeten we wel een oprolbare omdat er geen ruimte is om het hekje open te kiepen :(

11 maanden geleden

Reactie op Es_Princess

Ik heb inderdaad ook liever een 'klaphekje' om die reden maar op 1 plek moe ...
Die situatie hebben wij dus ook, daarom voor het harmonica hekje gegaan. Is een stuk steviger.

10 maanden geleden

Heb 1 van bol.com. Ideaal. Met 1 hand te openen. Stevig materiaal ook. Zal er zeker niet onderdoor glippen

10 maanden geleden

Reactie op AmyAnoniem

Die situatie hebben wij dus ook, daarom voor het harmonica hekje gegaan. Is ...
Ik heb het BabyDan hekje ook besteld. Bedankt voor deze tip, ben benieuwd! :)

10 maanden geleden

Reactie op AmyAnoniem

Wij vonden de oprol hekjes niet zo stevig en hebben nu een harmonica babyda ...
Die lijkt me inderdaad een stuk handiger 😮