21 Reacties
2 jaar geleden
Let er sowieso op dat ze aangesloten zijn bij de NVO, en het liefst wil je echt een DO (het is geen beschermd beroep dus iedereen mag zich osteopaat noemen, als je een DO hebt weet je dat ze de opleiding hebben gevolgd). En dan ook het liefst een DO MRO (diploma in osteopathie en member of registered osteopaths).. Let er ook op dat ze specifiek benoemen dat ze met baby’s werken. Heel veel succes!
2 jaar geleden
Hier zochten we twee weken terug een osteopaat in regio Ermelo. Er zijn er best wat maar maar heel weinig met ruimte! Dus had eigenlijk geen keuze. Uiteindelijk 1 osteopaat gevonden in Barneveld die nog 1 plekje had in september!
2 jaar geleden
Ik ben hier nu bij uitgekomen. Was toevallig net een plek voor deze week vrijgekomen;
https://www.osteopathievanpoecke.nl/
2 jaar geleden
Reactie op meekl
Chris Vos is een aanrader, goede ervaring mee en in Amersfoort een bekende ...
In zijn praktijk zit ook Annika Koole, iets jonger maar ook goed met baby’s en zit vaak minder vol. Als je belt dat je een afspraak wilt voor je baby, kan je nog wel eens sneller terecht. Veel osteopaten houden gaatjes vrij voor baby’s op korte termijn.
2 jaar geleden
Reactie op Febbaby1
Jazeker, stukje rijden is geen probleem.
In buitengebied ede zit Kim Kraaij osteopaat.
2 jaar geleden
Reactie op Febbaby1
Dank voor de tip! Die heeft pas in November plek helaas. De eerder getipte ...
Heb je Annika ook gecheckt? Toen ik ze maandag sprak gaven ze aan dat Chris 2 weken wachttijd had en Annika 1 week… ik heb wel goede ervaringen met deze praktijk! Ben zelf ook eens bij andere geweest waar ik niet tevreden over was..
2 jaar geleden
Reactie op September2109
Hier zochten we twee weken terug een osteopaat in regio Ermelo. Er zijn er ...
Hoi! Ik kom ook uit Ermelo, en zoek een osteopaat. Heb je een aanrader?
2 jaar geleden
Reactie op lisamulderr
Hoi! Ik kom ook uit Ermelo, en zoek een osteopaat. Heb je een aanrader?
Ik hoor goeie verhalen over Marlous Bos uit Putten en Born osteopathie, ook Putten. Die zat bij mij vol.
We zijn uiteindelijk naar Gorte osteopathie in Barneveld geweest en daar hadden we Anneke Bakker/Bouwhuis. Beviel goed!
Succes :)
2 jaar geleden
In duiven ( regio Arnhem) zit Marcel Jansen . Echt een aanrader.