5 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk dat het overactieve een fase is. Bij ons ook continue nee, driftbuien, dansen, alles zelf doen, zingen en zeggen nee ik wil niet slapen 😅! Als ik niet in zicht ben , mama ben je nou? Vraagt extreem veel aandacht en put je gewoon uit. Komt allemaal wel goed denk ik maar! Sterkte

2 maanden geleden

Reactie op Gabje1310

Ik denk dat het overactieve een fase is. Bij ons ook continue nee, driftbui ...
Inderdaad, van zodra ik even uit het zicht ben is het ‘mamaaaaaa’!!! Rustig nr de wc gaan zit er al even niet meer in, maar nu is het echt continu! 🫠🫠🫠

2 maanden geleden

Fase hoort er bij hier ook een dame die dat zelfde doen staat rustig tot half 10 te springen in bed. Bijna alles is nee .soms moet er tocht wat dan is het gillen pp de grond liggen spartelen in de winkel etc jah heem normaal 🙈😅

vorige maand

Ow mennnnnn, hier ook. Net zelf een enorme huilbui gehad na een hele heftige dag met mijn 2,5 jarige dochtertje, die vandaag meerdere mental breakdowns had, jengelig is en echt, maar dan ook echt niets wil doen of eten wat ik voorstel. Niks is goed en alles is strijd. Ze krijst me de oren van de kop en ik wordt er echt geen leukere mama door 😭😭😭😭, wat een ellende deze fase 🥺🥺🥺. En inderdaad heb dit echt niet zo erg gehad met mijn zoontje (nu 5,5).
Is het al minder of voorbij? Hier lijkt het eeuwen te duren. Zelfde geboortedatum. Vanaf november al in deze fase