29 Reacties

2 jaar geleden

Gevonden bij Hema! 🙋‍♀️

2 jaar geleden

H&m

2 jaar geleden

Hema, H&M, Zara

2 jaar geleden

Hema heeft ze eigenlijk altijd wel op voorraad naar mijn idee. En anders sowieso online.

2 jaar geleden

Reactie op XLisa1436

H&m
Deze zijn heel fijn. Die heb ik ook voor mijn dochter gebruikt. De kwaliteit is heel goed

2 jaar geleden

C&a ook!

2 jaar geleden

Zeeman heeft ze ook

2 jaar geleden

Zeeman misschien?

2 jaar geleden

Eigelijk de eerste dagen zou lang mouwen bbeter zijn. Ivm dat ze nog niet hun tempratuur kunnen regelen

2 jaar geleden

Zeeman, Wibra (volgensmij alleen blauw en roze) en Prenatal. Wibra en prenatal hebben ze ook online😉

2 jaar geleden

Zeeman wibra.. 🙈

2 jaar geleden

Ik vind die van de Zara en Zeeman top!

2 jaar geleden

Ik heb ze van de h&m gekocht!

2 jaar geleden

Ik heb ze via vinted. Maar zag van de week allemaal verschillende kleurtjes liggen bij de zeeman! Hema heeft ze ook.

2 jaar geleden

Hema. En ook nog in de aanbieding 😌

2 jaar geleden

Ik zou zeker ook wel lange mouwen aanschaffen, die gebruik je in principe juist de eerste dagen veel, 2 laagjes lange mouwen.

2 jaar geleden

Hema en H&M (online) Wij hebben overigens voor ons eerste augustus baby alleen maar korte mouw gebruikt. Echt wat een ellende anders om mouw over mouw aan te trekken. Onze buurman zei al tegen mij vriend. ‘Als vader wordt je geacht om eerste kleertjes aan te trekken doe geen lange romper. Ik het herhaal doe geen lange romper’ Onze buurman heeft heel erg lopen martelen 😂 wij hebben dus gewoon lekker korte rompers gebruikt ook de hele winter.

2 jaar geleden

Wij hebben er van de h&m & van de zeeman! Maar toch ook wel met lange mouwen... onze baby's zullen het "fris" hebben in de deze temperaturen 😋

2 jaar geleden

H&m!

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Bij ons zoontje ook enkel de eerste week of twee lange mouwen gebruikt maar die is in maart geboren dus da's wel een verschilletje van temperatuur. Ondertussen heb ik er besteld bij H&M! Bij Hema niets te vinden online of in de winkel hier