11 Reacties

2 jaar geleden

Je hebt ook van kruidvat melkpoeder voor krampjes. Misschien dat dat de overstap wat makkelijker maakt?

2 jaar geleden

Wij zijn van de gewone nutrilon naar omneo omgegaan, hebben ons niks gezegd van dat geleidelijk te doen, dus wij zijn in 1 keer omgegaan. We merkten wel al vrij snel verschil, een dag of 4 ongeveer.

2 jaar geleden

Hallo, Wij zijn in overleg met het CB aan het overstappen naar de Forte (hongerige baby's) en bij ons werd geadviseerd om langzaam over te stappen. Dus de gewone voeding te mengen met de Forte. Ik weet niet of dat ook bij de Omneo geld natuurlijk.

2 jaar geleden

Heel toevallig zijn wij van omneo naar alberthijen merk gegaan, gewoon in een keer overgestapt en wij hebben een heel ander kind ervoor terug, omneo is best duur en die van ons raakte verstopt van dat. Let wel op veranderen van merk voeding kan ook krampen veroorzaken Darmen moeten echt wennen aan de voeding als je overstapt sowieso duurt het 2 week voor je verschil ziet en dat de darmen het opnemen. Je hebt idd van kruidvat merk ook speciaal voor krampen maar je kan ook van dat druppels in de fles toevoegen Omneo is trouwens wel dikker speen maat 2 is dan wel geschikt. Bij ons kwam het met speen 1 er nauwelijks uit.

2 jaar geleden

Reactie op Manonnes22

Hallo, Wij zijn in overleg met het CB aan het overstappen naar de Forte (h ...
Mag ik vragen hoe jullie dat precies doen?

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Hoe wij Dat doen? Wij hadden eerst nutrilon gewoon toen moesten wij overstappen op omneo vanwege haar ontlasting maar die werdt alleen maar dikker daar door, en wij waren ook bij de huisartsen post en die zij gewoon 1x overstappen, Overgestapt op albert hijen huismerk Wij zijn gewoon in 1x overgestapt dus, de eerste dag was ze wel even van slag, maar haar ontlasting werdt dunner en ze drinkt het op alsof ze het giga lekker vindt. Spugen alles is beter geworden. Alberthijen merk zit betere vetten enz in is gewoon goede voeding Wij hadden keuze uit Alberthijen of hero combo Die twee waren het beste volgens de arts van spoeddienst

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Jazeker! Wij gebruiken Kruidvat standaard 1 en zijn dus langzaam over aan het stappen naar de Forte. Hij krijgt 120 ml per keer (4 schepjes). We zijn begonnen met 2 om 2 te mengen voor 48 uur, daarna 3 om 1 en zo langzaam naar volledig Forte. Ons zoontje was onverzadigbaar en zat met gewone voeding rond de 1 liter melk per dag! Veeeelste veel natuurlijk 🙈 Nu hebben we een veel rustigere baby en tevreden mannetje met een vol gevoel die groeit als kool!

2 jaar geleden

Reactie op Sophie2358

Hoe wij Dat doen? Wij hadden eerst nutrilon gewoon toen moesten wij overs ...
Dus Albert Heijn huismerk voeding zou ook moeten werken tegen krampjes?

2 jaar geleden

Reactie op Babsie91

Dus Albert Heijn huismerk voeding zou ook moeten werken tegen krampjes?
Ja dat heeft bij ons wel gewerkt. Je hebt ook nog altijd infacol dat kan je gewoon toevoegen in de fles

2 jaar geleden

Ik heb deze druppels die ik toevoeg in de voeding, en hij krijgt gewoon de standaard voeding, werkt bij mn zoontje van nu 7 weken heel goed, al vanaf ongeveer 3 weken oud toen zn krampjes begonnen. Hij heeft heel soms nog wel eens krampjes gehad maar duren veel minder lang en zijn minder heftig. Nu in etappes aan het overstappen op een ander merk voeding waarbij ik ze ook weer steeds toevoeg. Stel zn darmpjes reageren op de verandering dat het onderdrukt word.