5 Reacties
9 maanden geleden
Ik houd van paklijsten 😂 Ik heb in mijn notities een afvinklijstje wat ik makkelijk aan kan passen maar dus niet elke keer opnieuw hoef te maken #ongevraagdetip 😆
Je zegt actief, dan is het slim om hem voor het vliegen lekker veel te laten bewegen. Ik heb zelf geen ervaring met vliegen met een kleintje maar daar zijn veel andere topics over
Ik ben voor de autovakantie dingen voor onderweg aan het verzamelen die “nieuw” zijn. Stickers, raamstickers, magnetisch tekending, kleurplaat met waterpennetje, plakpoppetjes, en voor op vakantie wat speelgoed wat ik al tijdje heb maar ze nog niet kent.
Mijn dochter doe ik wel iets aan voor het zwembad. Blijkbaar zijn er ook kleinere maat vleugeltjes. Kunnen van die vestjes al?
Waar gaan jullie heen? ☀️
Veel plezier!
9 maanden geleden
Inderdaad dingen om te doen voor onderweg. Kleurplaten, potloden, stickerboek, etc. En afhankelijk van waar jullie naartoe gaan ook wat nieuw speelgoed (mocht je slecht weer kunnen hebben ook iets voor binnen). En snacks en drinken voor onderweg.
Een draagzak! Ook afhankelijk van het soort vakantie, maar er zijn zoveel plekken die niet toegankelijk zijn met een buggy. Als je de kleine in een draagzak op je rug hangt is dat goed te doen.
Hoedje of pet zeker niet vergeten. En wij hebben onze actieve kinderen altijd zo'n label met naam en telefoonnummers aan hun kleding hangen (om de nek of zo'n armband vinden ze hier niet fijn, maar zo'n metalen labeltje aan broeklussen merken ze niet eens). Nooit hoeven gebruiken gelukkig, maar is een fijn gevoel.
Ik ben fan van de puddle jumper, maar als dat nog niet kan misschien van die bandjes voor de bovenarm, die heb je ook in kleinere maten.
9 maanden geleden