5 Reacties
9 maanden geleden
Ik houd van paklijsten 😂 Ik heb in mijn notities een afvinklijstje wat ik makkelijk aan kan passen maar dus niet elke keer opnieuw hoef te maken #ongevraagdetip 😆
Je zegt actief, dan is het slim om hem voor het vliegen lekker veel te laten bewegen. Ik heb zelf geen ervaring met vliegen met een kleintje maar daar zijn veel andere topics over
Ik ben voor de autovakantie dingen voor onderweg aan het verzamelen die “nieuw” zijn. Stickers, raamstickers, magnetisch tekending, kleurplaat met waterpennetje, plakpoppetjes, en voor op vakantie wat speelgoed wat ik al tijdje heb maar ze nog niet kent.
Mijn dochter doe ik wel iets aan voor het zwembad. Blijkbaar zijn er ook kleinere maat vleugeltjes. Kunnen van die vestjes al?
Waar gaan jullie heen? ☀️
Veel plezier!
9 maanden geleden
Inderdaad dingen om te doen voor onderweg. Kleurplaten, potloden, stickerboek, etc. En afhankelijk van waar jullie naartoe gaan ook wat nieuw speelgoed (mocht je slecht weer kunnen hebben ook iets voor binnen). En snacks en drinken voor onderweg.
Een draagzak! Ook afhankelijk van het soort vakantie, maar er zijn zoveel plekken die niet toegankelijk zijn met een buggy. Als je de kleine in een draagzak op je rug hangt is dat goed te doen.
Hoedje of pet zeker niet vergeten. En wij hebben onze actieve kinderen altijd zo'n label met naam en telefoonnummers aan hun kleding hangen (om de nek of zo'n armband vinden ze hier niet fijn, maar zo'n metalen labeltje aan broeklussen merken ze niet eens). Nooit hoeven gebruiken gelukkig, maar is een fijn gevoel.
Ik ben fan van de puddle jumper, maar als dat nog niet kan misschien van die bandjes voor de bovenarm, die heb je ook in kleinere maten.
9 maanden geleden
Wij zijn net terug van vakantie me onze zoon van anderhalf. Ik vond de nabaji zwemschoentjes van de Decathlon echt heel handig ook voor in het zwembad maar zeker ook aan het strand. We hadden zwembandjes mee maar waren eigenlijk de hele tijd samen met hem in het (erg ondiepe) water dus ze waren in principe niet eens nodig maar is toch een fijner gevoel. Verder had hij een zwempakje met halflange mouwen en pijpen en zo een petje wat over zn oren en nek ging tegen de felle zon, dat was ook ideaal.
Wij hadden op voorhand wat filmpjes gedownload op youtube (bing, juf roos etc) voor in het vliegtuig maar weet niet of je dat ok vindt voor je kindje!
Rozijnendoosjes waren ook handig in het vliegtuig daar was hij elke keer wel een tijdje zoet mee.
Draagzak voor in het vliegtuig en buggy voor op vakantie. Onze buggy had geen hele grote zonneklep dus ik had 2 grote hydrofiele luiers meegenomen en dat was echt chill als hij een dutje in de buggy deed dat ik het een beetje kon afschermen.
Fijne vakantie alvast!
9 maanden geleden
Reactie op Onzewens
Dank je voor de reactie! Wij gaan naar Menorca en jullie?
Oow heerlijk! Daar wil ik graag nog een keer heen! Lijkt me zo mooi
Wij gaan naar zuid Frankrijk bij een wijnboer waar we al jaren komen. Voelt beetje als thuiskomen op vakantie. Wel 12 uur in de auto dus vind het sinds de kleine wel spannender. Maar we zijn goed voorbereid en gaan op een handige tijd weg