20 Reacties
2 jaar geleden
Oren moeten zichtbaar en bij ons mocht ze ook niet liggen maar kon nog niet hoofd overeind houden en mochten geen handen of armen zichtbaar zijn. Was toch een gedoe. Nu is ze 2,5 en lijkt ze totaal niet meer op haar paspoort foto (ze was toen 2 maanden) 🤣 ze had toen zelfs bruine ogen en donker haar en nu felblauw en blond haar haha
2 jaar geleden
Oren moeten zichtbaar zijn. Als je het hoofdje overeind moet houden, let er dan op dat je hand niet zichtbaar mag zijn. Doe er dus een t-shirt of capuchon of zo overheen.
2 jaar geleden
Oren moeten inderdaad zichtbaar zijn. Wij hebben vandaag een pasfoto laten maken ivm paspoort aanvraag! (Vakantie)
2 jaar geleden
Je kan zelf ook een foto maken en dan online bestellen. Site geeft wel aan of de foto goed is. Ik ga zelf dit doen. Kost maar €6,95. Ik heb een id nodig omdat Oscar volgende maand nav een stuitligging tijdens de zwangerschap een scan van zijn heupjes moet in het zkh. En dan staat er bij dat ik dus al een id kaart voor hem nodig heb🙄
2 jaar geleden
Wij hebben een paspoort laten maken ivm ziekenhuis afspraken en ze dan idd identificatie nodig hebben. Oren moeten zichtbaar zijn. Bij ons zoontje werd hij door de fotograaf op een wit kussen gelegd, zodat hij gewoon zonder handen erbij goed lag! Die pasfoto is overigens wel geniaal 😂
2 jaar geleden
Ik mocht hem vasthouden met een witte plaat tussen ons in.
Enorme onderkin 🤣
Maar idd wel beide oren goed zichtbaar en ogen open
2 jaar geleden
Vorige week heb ik een pasfoto laten maken van onze kleine voor haar paspoort, toen 6 weken oud. Deze pasfotograaf had een wit verschoonkussen. Ze kon dus gewoon liggen en hij heeft van bovenaf een foto gemaakt, echt top.
Bij mijn zoontje moest ik inderdaad zijn koppie vasthouden door mijn hand achterin zijn trui te doen. Dat is wel gelukt, maar was echt niet ideaal.
2 jaar geleden
Reactie op Miichelle91
Je kan zelf ook een foto maken en dan online bestellen. Site geeft wel aan ...
Mijn ervaring is dat ze er naar vragen maar als je zegt nee heb ik nog niet dat het ook prima is 😅🙈
2 jaar geleden
Reactie op MLE21
Iemand tips voor een fotograaf in Brabant waarbij het op een verschoonkusse ...
Ik had deze shop (in het Gooi) gevonden door op Google te zoeken naar 'naam stad pasfoto baby'. Dan vindt je websites van pasfoto winkels die een stukje over baby's en pasfoto op hun site hebben staan. Vaak zijn dat de shops die er dus over na hebben gedacht hoe ze die foto goed kunnen maken.
Alleen niet als ze het over een babyzitje hebben, want daar heb je niks aan als je kleine nog niet kan zitten. Dan moet je dus die nek vasthouden.
2 jaar geleden
Reactie op november11
Mijn ervaring is dat ze er naar vragen maar als je zegt nee heb ik nog niet ...
Bij spoedzorg is dat ook mijn ervaring.
Voor geplande bezoeken moet je kindje ingeschreven worden met een idbewijs. Zo werkt dat in ons zkh. Misschien verschilt het per zkh of per baliemedewerker
2 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Voor geplande bezoeken moet je kin ...
Spoedzorg ging hier ook zonder ID-bewijs. Ze gaven aan dat dat de eerste jaren niet nodig is.
2 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Voor geplande bezoeken moet je kin ...
Bij ons ZH ook. Hij heeft daar 3,5 week gelegen na de geboorte, vanzelfsprekend zonder id etc. Bij de eerste controle afspraak werd vriendelijk verzocht voor vervolgafspraken een ID mee te hebben.