12 Reacties

3 jaar geleden

Heb ik ook heel erg last van! Helaas geen tips, ik lees wel mee.

3 jaar geleden

Ik ook! Bij mij lag het echt aan mijn bekken. Ik ben net begonnen bij de fysio, en m鈥檔 fysio zei ook dat bekken pijn zich ook naar je heupen en onder rug kan overlopen. Hopen dat de oefeningen nu wel zullen helpen!! Daarnaast helpt het om zo鈥檔 zwangerschapskussen te hebben

3 jaar geleden

Reactie op KeepUpWithS

Ik ook! Bij mij lag het echt aan mijn bekken. Ik ben net begonnen bij de fy ...
Welke oefeningen heb je allemaal gekregen als ik vragen mag馃槉

3 jaar geleden

Had ik ook last van. Vorige week een zwangerschapskussen van Doomoo gekocht die ik tussen mijn benen doe bij slapen en nu geen last meer van.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. De fysio zei dat een spier in mijn bil/ rug vast zit. Zelf denk ik dat het door mijn bekken komt

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. De fysio zei dat een spier in mijn bil/ rug vast zit. Zelf ...
Dat kan kloppen.. vaak gaan je spieren (te) hard werken doordat je bekken zwakker wordt

3 jaar geleden

Slapen met een voedingskussen tussen mn benen helpt hier!

3 jaar geleden

Heb ik ook! Helaas geen tips. Het zwangerschapskussen verlicht wel iets

3 jaar geleden

Super herkenbaar, heb ik ook! Slaap wel met voedingskussen maar dat helpt niet hiervoor. Tijdje bij bekkenfysio geweest en daar gemasseerd en oefeningen dat leek wel iets te helpen. Nu daar gestopt en het is weer terug, afwisselen van zij als ik wakker er van wordt, verder weet ik het ook niet

3 jaar geleden

Als je een soort ring maakt van een handdoekje of t-shirt (niet te dik) die je precies onder het drukpunt/heupbot dan neemt dat de druk wat weg. Heel weinig aan te doen verder, hoe zwaarder je buik wordt hoe erger die heuppijn wordt helaas 馃様 Voedingskussen helpt bij mij wel goed 's nachts om in elk geval een paar uur comfortabel te liggen, en dan steeds van zij wisselen.

3 jaar geleden

Herkenbaar! Veel tegen geprobeerd, maar niet echt een oplossing. Ik lees mee 馃槉

3 jaar geleden

Wat tijdelijk helpt bij mij is een kussen in de rug en daar tegenaan steunen en ook een kussen tussen je knie毛n inderdaad. En ik had het vorig zwangerschap ook, na de bevalling is het vrij snel weg, gelukkig. Die gedachte helpt ook een klein beetje :)