11 Reacties

één maand geleden

Ik denk eerder een allergisch reactie.. of bijtend stof aangeraakt?

één maand geleden

Misschien iets van blaasjes eczeem? Je kunt inderdaad het beste even contact opnemen en zoveel mogelijk contact met water vermijden en na het handen wassen even koelzalf op smeren

één maand geleden

Heb je er ijs op proberen leggen? Dat zal een koelend effect geven of de bultjes eventueel even doen verdwijnen

één maand geleden

Het kan hand voet mond ziekte zijn.. al heb je daar typisch gezien niet die verdikkingen volgens mij...

één maand geleden

Zijn het mini blaasjes met doorzichtig vocht? Ik heb dat ook vaak. Dat is een soort van eczeem door een contact allergie. Als het vocht uit de blaasjes komt, verspreid het zich verder bij mij.

één maand geleden

Weet je ondertussen al iets meer ? 😊

één maand geleden

Reactie op MommyofA

Zijn het mini blaasjes met doorzichtig vocht? Ik heb dat ook vaak. Dat is e ...
Nee het zijn geen blaasjes. Ze gaan ook niet open. Het lijken echt meer verdikkingen of harde bultjes.

één maand geleden

Reactie op JetaxLeo

Weet je ondertussen al iets meer ? 😊
De HA kon het niet direct zeggen, maar omdat het gepaard gaat met hele stijve handen, polsen, vingers en knieën (waar ik nog nooit eerder last van heb gehad), heb ik gister bloed geprikt. Eerst die uitslag even afwachten.

één maand geleden

Misschien beginnende hand voet mondziekte... Uit zich bij volwassenen weer anders dan bij kinderen. Sterkte!

één maand geleden

Update: de kans is aanwezig dat het artritis psoriatica betreft. Ik heb een doorverwijzing naar de reumatoloog.

één maand geleden

Reactie op Mamababykecil

Update: de kans is aanwezig dat het artritis psoriatica betreft. Ik heb een ...
Oei, dat klinkt vervelend. Hopelijk is het goed te behandelen!