10 Reacties

20 dagen geleden

Als je er al zoveel maanden mee zit kun je dan geen doorverwijzing naar de kinderarts krijgen om medische redenen uit te sluiten en te testen op allergieën? Hier ook altijd harde ontlasting. Ondanks veel drinken. Pruimen en kiwi werkt bijvoorbeeld laxerend. Misschien kun je daar nog iets mee?

20 dagen geleden

Dat is echt hartstikke sneu voor haar. Ook dat ze zo bang is om te poepen hierdoor, wat zielig. Zou je nog kunnen kijken naar probiotica om haar darmflora te ondersteunen? En veel water drinken helpt niet? Ik neem aan dat ze alleen maar volkoren producten krijgt? Hele rijpe banaan met kwark zou voor zachte ontlasting moeten zorgen, krijgen kraamvrouwen soms ook. Als dat allemaal niks uitmaakt zou ik echt een doorverwijzing naar de kinderarts vragen.

20 dagen geleden

Reactie op Joyce23

Als je er al zoveel maanden mee zit kun je dan geen doorverwijzing naar de ...
Alergie hebben ze niet uitgesloten dan kan ik indd even vragen dankjewel!

20 dagen geleden

Reactie op Mamababykecil

Dat is echt hartstikke sneu voor haar. Ook dat ze zo bang is om te poepen h ...
Probiotica gebruiken we ook maar haar probleem is eigenlijk omdat ze zo bang is om te poepen dat ze het in houd dus al heeft ze zachte ontlasting word het in de tussentijd tot dat ze poept hard..🥲 ze kan het zo goed in houden door de angst

20 dagen geleden

Reactie op zeyxsena

Probiotica gebruiken we ook maar haar probleem is eigenlijk omdat ze zo ban ...
Wat lastig… je zult het vast allemaal al geprobeerd hebben, maar alle leuke en ontspannende associaties erbij halen wanneer je merkt dat ze moet poepen zodat haar associatie verandert? Makkelijker gezegd dan gedaan. Heb je wat voor de sneetjes, zodat deze dicht gaan en de pijn daarvan in ieder geval weg is?

20 dagen geleden

Ik zou dan haast aan therapie denken die helpt haar angst te verminderen?

20 dagen geleden

Wij geven dulcosoft, dit al geprobeerd? Is smaakloos, onze dochter moest van forlax ook niks weten, dulcosoft neemt ze zo

20 dagen geleden

Oei! Ik heb hier in hetzelfde scheutje gezeten met mijn kleine. Nog steeds soms.. wat bij ons hielp, was de eerste dagen iberogast zakjes om het te laxeren. Werkte als een tierelier en de kleine dronk het met melk zonder problemen. Daarna rustig afbouwen, ik hielp dr als ik zag dat ze ging persen. Door veel olie bij haar anus te spuiten…. Zo werd het minder pijnlijk. Wat nu ook helpt is haar de hele dag genoeg vocht te geven. En bepaalde fruitsoorten helpt ook.

20 dagen geleden

Dankjewel voor de tips dames ik ga alles wat ik nog niet heb geprobeerd even proberen! En hopen dat het helpt♥️

19 dagen geleden

Onze dochter krijgt een schepje macrogol in haar drinken ‘s ochtends. Sindsdien gaat het goed. Het is smaakloos, ze merkt totaal geen verschil met of zonder.