21 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ze nog niet gevonden (fijne zwangerschaps jeans). Ik draag vooral van die stretch stoffen flair broeken nu.

3 jaar geleden

Ik heb er twee. Een van Prenatal en een van H&M. Draag die van H&M echt super graag. Maar daar zit niks op of aan om de broek groter of kleiner te maken. Zit als een legging en dat zit bij mij nu perfect (ruim 19 weken, slank postuur). Zakt niet af! Die van Prenatal ziet er heel leuk uit en heeft echt een rand waar je een riem om kan doen. Daar zit ook een elastiek in om hem groter/ kleiner te maken. Die rand vind ik iets minder lekker als ik zit. Succes met je zoektocht!

3 jaar geleden

Ik heb verschillende merken, volgens mij Vero Moda, Noppies en Love2wait. Ik heb verschillende merken besteld via Zalando en vooral uitgeprobeerd welke het best zitten. Ik draag ze nu nog met riem tegen het afzakken en sommigen zijn ook verstelbaar in de broeksband.

3 jaar geleden

Ik heb. Er een van hm dan is legging achtig zonder knoop en zakken die zakt. Bij mij niet echt af.. maar voor de rest van andere merken zakken ze ook af en ik vind zwangerschaps spijker broeken voor als je net een buikje het prima zitten daarna ging get bij mij pijn doen als ik er meer zit.. ju stoffen broeken.

3 jaar geleden

Ik denk dat t echt per persoon verschilt want ik zweer bij de broeken van de H&M

3 jaar geleden

Ligt echt aan je lichaam wat goed zit.. in Zoetermeer zit bellyfashion daar kan je heeel veel positiekleding passen, als je ook gaat zitten ermee dan weet je snel genoeg of t afzakt. Bij de H&M zou je dat natuurlijk ook kunnen doen, of als je wat bestelt. Gewoon veel bewegingen proberen. Zitten, hurken etc.

3 jaar geleden

Ik heb broeken van love2wait die vind ik persoonlijk erg fijn zitten!

3 jaar geleden

Reactie op Kar3n87

Ik heb broeken van love2wait die vind ik persoonlijk erg fijn zitten!
Deze vond ik ook heel fijn, is helaas wel maar 1 zwangerschap meegegaan. Geen gaten ofzo maar de stof is gewoon volledig uit z’n verband, spijkerbroek nog wel.

3 jaar geleden

Broeken zijn ontzettend persoonlijk. Ga dus vooral passen Ik vind ze van c&a mama fijn, maar dat is dus persoonlijk

3 jaar geleden

Heeft iemand misschien ervaring met goede zwangerschaps leggings? Ik heb nu h&m geprobeerd. Veel te dun en snel kapot. Prenatal is veeeel te lang en heeft geen maat XS 🥴

3 jaar geleden

Reactie op sharrron

Heeft iemand misschien ervaring met goede zwangerschaps leggings? Ik heb nu ...
Ik heb de mijne bij shein besteld, echt super fijn! Heel veel stretch,dikke stof

3 jaar geleden

Heb je al is gekeken bij asos? Ik heb er 2 van (waarvan er 1 een smalle band heeft heel fijn, ik was gewend lage broeken te dragen) verder heb ik nog 1 broek van de h&m (zakt bij mij niet af). Heb ook 2 zwangerschaps panty's van asos (50 denier, wat dikker), zijn stevig en blijven mooi. Succes met de zoektocht

3 jaar geleden

Reactie op marcii

Ik heb de mijne bij shein besteld, echt super fijn! Heel veel stretch,dikke ...
Oeh, heb je toevallig een linkje voor mij?😁

3 jaar geleden

Ik draag ook graag skinny jeans. Ik heb zwangerschapsbroeken van river island! Vind ik super fijn zitten. Op Vinted staan er veel voor leuke prijsjes ☺️

3 jaar geleden

Wat veel reacties en tips, dank jullie wel! Ik ga vanmiddag even naar de H&M en kijken of ik daar wat kan vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Denisenn

Heb je al is gekeken bij asos? Ik heb er 2 van (waarvan er 1 een smalle ban ...
Nee niet gekeken bij asos. Ken ik ook niet to be honest, haha. Ben niet zo’n shopper. Thanks for the tips!

3 jaar geleden

Super dankjewel!!😊😊

3 jaar geleden

Ik ben goed geslaagd bij prenental in de uitverkoop

3 jaar geleden

Heb inmiddels twee broeken bij de prenatal gekocht. Qua prijs ongeveer even duur als een broek van de H&M. En bij de prenatal was 1 broek zelfs 50%.