15 Reacties
3 jaar geleden
Bij veel vrouwen nemen de klachten af rond de 12 weken, het is even wennen maar naar mijn idee niets om je zorgen over te maken, alleen maar fijn! Bij mij was dit ook rond week 11. In de podcast van 24baby bespreken ze dit ook in week 12 of 13, dat veel vrouwen zich zorgen maken als opeens hun kwaaltjes afnemen maar dat dit een teken is dat je lichaam went aan de hormonen.
3 jaar geleden
Ik heb dit 2 dagen gehad in week 12. Nu in week 13 is het weer helemaal mis. Hoop voor je dat het over is. Geen reden tot zorgen hoor. En een zere rug kan gewoon bij de zwangerschap horen. Hopelijk ben je nu gewoon van de misselijkheid af.
3 jaar geleden
Echt heel normaal dat je rond dit termijn geen of weinig van dergelijke klachten meer krijgt en rugpijn is weer logischer dat het eraan komt.
Echt niet nodig om je zorgen te maken dus :)
3 jaar geleden
Reactie op Nathalish
Voel me echt een hysterisch wijf die zich druk maakt om niks he echt dank j ...
Overkomt heel veel mensen zeker met de hormonen 馃槣
Ben blij dat je gerust gesteld bent ^-^
3 jaar geleden
Wanneer het niet goed zit stop je niet opeens a la minute met niet meer het hormoon hebben. Ook bij een miskraam kan je dus symptomen behouden dus zegt het eigenlijk niks. Dus wees vooral opgelucht en geniet van de in je lijf!!!! 馃槉
3 jaar geleden
Reactie op Nathalish
Nou heb er idd 2 dagen geen tot weinig last van gehad. Was vanmorgen gewoon ...
Voelt toch als een bevestiging, vooral voor de buik harder gaat groeien is dat toch fijn ondanks dat het met een miskraam ook nog steed kan gebeuren, maar dan verwacht je ook bloed
3 jaar geleden
Bij mij stopte het plots met 9 weken, was toen volledig in paniek maar alles bleek inorde 馃構
3 jaar geleden
Wel of geen symptomen, symptomen die komen en gaan of opeens verdwijnen.. het zegt allemaal niks hoor. Mijn misselijkheid was rond week 8 verdwenen. Intussen 16 weken zwanger en alles loopt super goed. We maken onszelf echt teveel zorgen terwijl dat echt niet nodig is, het is ook zo een onzekere tijd in het begin dus zeker begrijpelijk. Je hoort/leest ook verhalen en ervaringen van andere dames, of in boeken/apps/online lees je ook maar al te vaak wat je wel en niet hoort te voelen in welke week dus als je het zelf anders ervaart ga je jou uiteraard zorgen maken.. de praktijk loopt soms helemaal anders dan het "voorgeschreven" staat. 馃檲 Als je geen/minder last hebt van kwaaltjes, geniet er zeker van! 馃槃 no worries, elke zwangerschap loopt ook gewoon zn eigen weg en dat is oke!