15 Reacties

3 jaar geleden

Las wel dat t goed is ben ook nog aan t kijken.

3 jaar geleden

Niet met zelf slikken wel gegeven aan mijn eerste. Ga het nu zelf ook gebruiken de laatste weken.

3 jaar geleden

Reactie op Mm

Niet met zelf slikken wel gegeven aan mijn eerste. Ga het nu zelf ook gebru ...
Ik wilde deze idd ook gaan proberen. Met 36 weken toch? Schijnt goed te zijn voor de darmpjes? Merkte je verschil?

3 jaar geleden

Ik slik deze, die vind ik erg fijn! 🙂

3 jaar geleden

Ik heb ook deze, beetje zoekende in hoeveel te pakken, tijdje 2 tegelijk gepakt in de ochtend, nu weer naar 1 gegaan, ook omdat ze niet goedkoop zijn 😅. Hoeveel pak jij er per keer en op een dag?

3 jaar geleden

Reactie op sjannie22

Ik wilde deze idd ook gaan proberen. Met 36 weken toch? Schijnt goed te zij ...
Ja bij mijn dochter werkte dit echt top maar ken ook een vriendin waarbij het voor haar kleine niks deed. Zal dus denk ik echt per kindje verschillen?

3 jaar geleden

Reactie op DTuMa

Ik heb ook deze, beetje zoekende in hoeveel te pakken, tijdje 2 tegelijk ge ...
Klopt, idd niet goedkoop. Ik slik er 1 per dag.

3 jaar geleden

Ik heb die van Vitakruid. Vanaf 32 weken voor de moeder daarna via moeder of baby zelf

3 jaar geleden

Ik heb het ook geslikt en ook yoghurt met probiotica gegeten laatste trimester. Mijn dochter heeft vrijwel geen darmproblemen/krampjes gehad tenminste niet dat wij gemerkt hebben. Maar is natuurlijk te zeggen of dat door mijn probioticagebruik kwam. Baat het niet dan schaadt het niet toch 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Mijn gynae raadt bacilac femina aan. Ik neem deze ook in sinds vandaag. Kheb deze met korting kunnen kopen via website newpharma.

3 jaar geleden

Ik gebruik deze ook en ben er tevreden over

3 jaar geleden

Ik heb vanaf 34 weken orthiflor start gebruikt en ga dat nu weer doen. Je zult nooit weten of het daadwerkelijk positief effect heeft, maar kwaad kan het zeker niet

3 jaar geleden

Ik gebruik Symflora baby sinds 32 weken, deze is speciaal voor het doorgeven aan je baby & kan na de geboorte ook in de fles van de kleine verwerkt worden ☺️

3 jaar geleden

Ik ook symflora baby sinds week 32! Bevalt tot nu toe prima, geen gekke bijwerkingen of ongemakkelijkheden

3 jaar geleden

Heb dan maar de orthiflor gekocht en ga ik vandaag mee beginnen. Raad jullie aan om niet de ingrediënten te googelen, wordt je niet gemotiveerder van om het te nemen 😆