7 Reacties

2 jaar geleden

Je kan ze in de speen van de fles doen en deze vooraf geven (gelijk eruit halen als ze lucht aanzuigt) en daarna de speen erop draaien en de fles geven.

2 jaar geleden

Geen ervaring maar ik heb zelf ook aan de kinderarts gevraagd omdat het mij makkelijker leek in fles te doen maar ze raad het zeker niet aan. En mag u eigenlijk 5x per dag geven? Mij hebben ze gezegd 1x per dag 5 druppels en mocht niet meer maar helpt niet zo veel als ik maar 1x geef

2 jaar geleden

Reactie op galyailieva

Geen ervaring maar ik heb zelf ook aan de kinderarts gevraagd omdat het mij ...
Ja ik bedoel 5 druppeltjes, maar ik geef ze verspreid over de dag..

2 jaar geleden

Reactie op Novabo

Je kan ze in de speen van de fles doen en deze vooraf geven (gelijk eruit h ...
Ja voorlopig doe ik telkens een druppeltje op haar tutje.. werkt ook wel maar ik vergeet het dus dikwijls 馃槵

2 jaar geleden

Waarom geef je ze verspreid over de dag? Het maakt geen verschil met 1x 5 druppels of 5x 1 druppel en in een flesje kan het al snel verloren gaan tegen de wand of als niet alles opgedronken wordt. Ik druppel gewoon 1x per dag voor een voeding 5 druppels in haar mondje!

2 jaar geleden

Wij geven cinababy en vitamine D druppels op een lepeltje. Misschien is dat een idee? Je weet namelijk ook niet hoeveel er verloren gaat als het flesje niet wordt opgedronken.

2 jaar geleden

Reactie op Baby van K en C

Waarom geef je ze verspreid over de dag? Het maakt geen verschil met 1x 5 d ...
Geen idee. Ik dacht meer effect te hebben verspreid over verschillende momenten, maar ik kan het inderdaad ook zo doen dan :-)!