12 Reacties

vorig jaar

En insmeren met bepanthene of sudocreme? Anders zou ik de arts een raadplegen. Misschien is het wel een soort schimmel?

vorig jaar

Ik heb het gekregen na de eerste zwangerschap (bijna 2 jaar geleden) heb van alles geprobeerd, maar mij helpt niks helaas, ik volg daarom ook graag voor eventuele tips. Ik vrees dat het door de hormonen komt. Ik raakte na de eerste zwangerschap na 9 maanden zwanger van de 2e. Ik hoop toch ergens dat als ik straks helemaal ontzwangerd ben, het wat minder word of weg trekt. Ik merk wel, dat als ik een string draag ik er minder last van heb dan met een onderbroek.

vorig jaar

Het schuren van je broek tegen je billen.ik herken het wel. Heb het altijd uitslag met mijn bikini broekje enzo. Ik smeer altijd bepanthene dan.

vorig jaar

Mss door de wasverzachter ? Door de hormonen kan je gevoeliger raken..

vorig jaar

Geen idee, maar ik heb dit zowat standaard al jarenlang (zonder zwangerschap). Soms wordt het wat minder, heb het idee dat bvb katoen ondergoed iets meer hielp maar het gaat eigenlijk niet weg en heb het idee dat het hormonaal was met bepaalde periodes in de cyclus het erger.

vorig jaar

Reactie op Scavola

Ik heb het gekregen na de eerste zwangerschap (bijna 2 jaar geleden) heb va ...
Ben dus niet de enige die het naar de zwangerschap kreeg! Ik draag altijd het zelfde nu nog steeds nooit geen last van gehad tot ik bevallen was daarom dat ik de link leg van misschien komt het daar dooršŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø Moet binnenkort weer naar de huisarts ik ga daar denk ik maar eens vragen. Ik weet niet wat ik er aan moet doen meer

vorig jaar

Reactie op MVB6

Het schuren van je broek tegen je billen.ik herken het wel. Heb het altijd ...
Heb dit anders nooit gehadšŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø dan had ik het denk ik ook eerder moeten hebben denk ik dan?

vorig jaar

Reactie op DiepeZucht

Geen idee, maar ik heb dit zowat standaard al jarenlang (zonder zwangerscha ...
Ja wel heel gek! Maar draag altijd het zelfde nu nog steeds… enige dat veranderd is bedenk ik net is m’n pil, maar daar zit 1 hormoon minder in dus lijkt me ook niet het probleem maar moet binnenkort naar de huisarts dan zal ik het eens voorleggen

vorig jaar

Ik heb dit ook heel erg, vooral in de zomer door het zweten en na lang of veel zitten bv na de zwangerschappen, vooral na de bevallingen van het liggen en door *broeien* in het kraam verband. Katoenen ondergoed inderdaad, en mij helpt tea trea olie heel erg goed. Gewoon puur op de puistjes aanbrengen en meestal is het bij mij na een paar dagen weg. Je moet alleen goed tegen de geur kunnen, die is nogal strek. Kun je gewoon bij alle drogisten halen. Huismerk van Holland & Barret is ook fijn. Sterkte, ik weet hoe vervelend en ongemakkelijk het is 😫

vorig jaar

Reactie op veera1108

Heb dit anders nooit gehadšŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø dan had ik het denk ik ook eerder moeten ...
Nee hoor er veranderd genoeg in je lichaam. Zo kan ik niet tegen gewone douche zeep meer. Ik gebruik nu sensitive sinds mn 1ste zwangerschap. En tijdens deze zwangerschap kon ik zelfs daar niet tegen dus gebruik iknu baby doucheschuim. Misschien moet je dat ookeens een periode proberen. Proberen waard toch.

vorig jaar

Ik had dit tijdens de zwangerschap ook ineens een klein beetje, maar nu na de zwangerschap (16 weken geleden bevallen) heel erg! Merk wel dat het nu weer wat aan het afnemen is… Denk echt dat het met hormonen te maken heeft.

vorig jaar

Herken het maar ik heb dat altijd.. niet erg ofzo maar ik kan niet tegen nylon of wat dan ook synthetisch. Draag meestal katoen šŸ˜‚