11 Reacties

2 jaar geleden

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zoontje! Over je vraag…. Heel normaal, had ik ook last van. Mijn gezicht zag na drie dagen nog steeds paars/rood gestipt en dit trekt vanzelf bij! Het kan ook wat beurs voelen maar na een week is dit wel voorbij 😊

2 jaar geleden

Bij mijn vorige bevalling ook gehad van het persen inderdaad! Trok na een paar dagen weer weg bij mij. Ik voelde er overigens niks van.

2 jaar geleden

Dankjewel meiden 😘

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik heb het ook gehad, was binnen een paar dagen weg. Iemand noemde het toen een baarbaard 😄

2 jaar geleden

Ja, heb ik ook! M’n hele gezicht en schouders zaten onder en had ook bloeduitstortingen in m’n ogen. Ik ben zaterdagochtend bevallen en de bloeduitstortingen in m’n gezicht zijn al een stuk minder, in m’n ogen wel nog steeds goed zichtbaar.

2 jaar geleden

Eigenlijk is dat een teken dat je verkeerd geperst hebt. Je hebt namelijk heel veel druk op je hoofd gezet waardoor je die vlekjes krijgt. De druk zou uit moeten gaan naar je buik. Verder trekt het gelukkig weer weg. Bij mij duurde het een paar dagen/kleine week.

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Eigenlijk is dat een teken dat je verkeerd geperst hebt. Je hebt namelijk h ...
Heb je zeker gelijk in, maar is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben blij dat ik m’n dochter überhaupt zelf op de wereld heb kunnen zetten. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Ja heb ik ook, helaas achteraf niks meer aan te doen. Maar goed blij als het weggetrokken is ;)

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Nouja, in iedergeval hebben deze mamas er veel moeite voor gedaan om hun kindje ter wereld te brengen. Bij de eerste had ik dit ook (2u en 15min geperst), nu bij de 2e helemaal niks (6 min). Ik krijg het trouwens ook bij overgeven

2 jaar geleden

Ik bedoel dat helemaal niet vervelend. Ik zeg daarbij dat ik het zelf ook gehad heb 😅

2 jaar geleden

Ik krijg dat al bij het braken