Hola dames,
Ik ben bevallen van een mooie zoon 💙 Na de bevalling keek ik echter in de spiegel en zag ik tientallen rode vlekjes/puntbloedinkjes. Vast door het persen (wat een hel was dat). Meerdere dames hier last van (gehad)? Duurt zeker wel ff voordat dit wegtrekt!? Natuurlijk zijn er nu belangrijkere dingen op de wereld, maar was gewoon ff benieuwd :)
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zoontje! Over je vraag…. Heel normaal, had ik ook last van. Mijn gezicht zag na drie dagen nog steeds paars/rood gestipt en dit trekt vanzelf bij! Het kan ook wat beurs voelen maar na een week is dit wel voorbij 😊
Ja, heb ik ook! M’n hele gezicht en schouders zaten onder en had ook bloeduitstortingen in m’n ogen. Ik ben zaterdagochtend bevallen en de bloeduitstortingen in m’n gezicht zijn al een stuk minder, in m’n ogen wel nog steeds goed zichtbaar.
Eigenlijk is dat een teken dat je verkeerd geperst hebt. Je hebt namelijk heel veel druk op je hoofd gezet waardoor je die vlekjes krijgt. De druk zou uit moeten gaan naar je buik.
Verder trekt het gelukkig weer weg. Bij mij duurde het een paar dagen/kleine week.
Eigenlijk is dat een teken dat je verkeerd geperst hebt. Je hebt namelijk h ...
Nouja, in iedergeval hebben deze mamas er veel moeite voor gedaan om hun kindje ter wereld te brengen.
Bij de eerste had ik dit ook (2u en 15min geperst), nu bij de 2e helemaal niks (6 min). Ik krijg het trouwens ook bij overgeven