82 Reacties

3 jaar geleden

Dat ken ik niet volg graag maar dach t dat pas kon rond 20week het zien

3 jaar geleden

Ramzi is (weliswaar niet betrouwbaar maar wel leuk) een theorie die TOT 8 weken gebruikt kan worden door te kijken waar de placenta ontwikkeld. Deze foto's geven alleen niet voldoende beeld van de baarmoeder om het te kunnen zien naar mijn mening. Heeeeeeeel misschien iets eerdee rechts en dan zou het met inwendige echo een jongetje zijn volgens de theorie. Heb je meer foto's? Overigens zijn er al best wel wat topics hierover dus vaak is het gewenst het daarbij te plaatsen voor de toekomst :)

3 jaar geleden

Die ramzi snap ik ook niet zo goed. Toen ik vroeg waar de placenta zat zij de verloskundige dat het daar nog te vroeg voor was. Ik heb niet een echo (uitwendig) iemand die het beter snapt en ziet ?

3 jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Die ramzi snap ik ook niet zo goed. Toen ik vroeg waar de placenta zat zij ...
Als je Ramzi moet geloven ontwikkeld de placenta vaak rond de vrucht dus dat zou bij jou links zijn. Je hebt een uitwendige echo gehad dus de ramzi zou dan voor nu zeggen een jongen, geloof ik. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Als je Ramzi moet geloven ontwikkeld de placenta vaak rond de vrucht dus da ...
Bij mij ligt hij in het midden haha. Wat is het dan? 🤪

3 jaar geleden

Jaa dat maakt het aan jou echo lastig. Ook dat je niet een totaal plaatje hebt van je hele baarmoeder. 😅 aangezien je een inwendige echo hebt gehad moet je de theorie omdraaien. In jou geval is rechts een jongen en links een meisje, maar jou vruchtje twijfelt nog 😂

3 jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Hier zie onderop de navelstreng miss iets duidelijker ?

3 jaar geleden

Ik zou zeggen linksboven. Echo inwendig dan is het een meisje echo uitwendig is het een jongen. 😅 over paar maand weet je meer 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Ik zou zeggen linksboven. Echo inwendig dan is het een meisje echo uitwendi ...
Haha jup we wachten maar eventjes af

3 jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Alles is dermate wit dat ik het ook niet zie maar inderdaad meestal/vaker ligt het aan de kant waar je baby ook ligt.

3 jaar geleden

Ik was al verder dan gedacht en met 9+4 te laat voor de theorie, maar je ziet hier wel 2 lichte plekken en in het echt is het nog een stuk duidelijker verschil. Die langrekte witte streep links/onder bij de baby is waar je dan op hoort te letten. (Dit was bij mij uitwendig. En als het dus optijd zou zijn was het een jongen volgens de theorie.)

3 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Alles is dermate wit dat ik het ook niet zie maar inderdaad meestal/vaker l ...
Ah zo ik heb de vorige echo’s van de jongens opgezocht en doe lagen op de echo helemaal rechts dus dat klopt het bij ons 2 keer niet 😅 of de computer draait het automatisch weer goed ipv spiegelbeeld

3 jaar geleden

Deze echo is al het goed is gemaakt met 7 weken, uitzending. Wat denken jullie?😇

3 jaar geleden

Ben ook wel erg benieuwd kan iemand mee kijken bovenste is met 7.1 onderste 8.1 weken beide echo’s vanaf de buik gemaakt

3 jaar geleden

Genderneutraal 🥸 haha

3 jaar geleden

Reactie op november11

Genderneutraal 🥸 haha
Haha het kan tegenwoordig zomaar he!

3 jaar geleden

Wat denken jullie? 6+3 uitwendige echo, kwam er zelf niet helemaal uit, bij mijn dochter klopte het wel en de nub ook. Ben heel benieuwd nu 🥰

3 jaar geleden

Reactie op C1993R1991

Wat denken jullie? 6+3 uitwendige echo, kwam er zelf niet helemaal uit, bij ...
Het dooier zakje leek rechts te zitten toen ze inzoomde

3 jaar geleden

Ohh deze theorie ken ik niet! Ik heb de shuttles method toegepast en chinese kalender .. als het werkt ben ik in verwachting van een meisje hahaha ben benieuwd!

3 jaar geleden

En deze? 7w1d