82 Reacties
3 jaar geleden
Ramzi is (weliswaar niet betrouwbaar maar wel leuk) een theorie die TOT 8 weken gebruikt kan worden door te kijken waar de placenta ontwikkeld.
Deze foto's geven alleen niet voldoende beeld van de baarmoeder om het te kunnen zien naar mijn mening. Heeeeeeeel misschien iets eerdee rechts en dan zou het met inwendige echo een jongetje zijn volgens de theorie.
Heb je meer foto's?
Overigens zijn er al best wel wat topics hierover dus vaak is het gewenst het daarbij te plaatsen voor de toekomst :)
3 jaar geleden
Reactie op Sandraz21
Die ramzi snap ik ook niet zo goed. Toen ik vroeg waar de placenta zat zij ...

Als je Ramzi moet geloven ontwikkeld de placenta vaak rond de vrucht dus dat zou bij jou links zijn. Je hebt een uitwendige echo gehad dus de ramzi zou dan voor nu zeggen een jongen, geloof ik. 😅
3 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Als je Ramzi moet geloven ontwikkeld de placenta vaak rond de vrucht dus da ...
Bij mij ligt hij in het midden haha. Wat is het dan? 🤪

3 jaar geleden

Jaa dat maakt het aan jou echo lastig. Ook dat je niet een totaal plaatje hebt van je hele baarmoeder. 😅 aangezien je een inwendige echo hebt gehad moet je de theorie omdraaien. In jou geval is rechts een jongen en links een meisje, maar jou vruchtje twijfelt nog 😂
3 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Ik zou zeggen linksboven. Echo inwendig dan is het een meisje echo uitwendi ...
Haha jup we wachten maar eventjes af
3 jaar geleden
Reactie op Sandraz21
Die ramzi snap ik ook niet zo goed. Toen ik vroeg waar de placenta zat zij ...

Alles is dermate wit dat ik het ook niet zie maar inderdaad meestal/vaker ligt het aan de kant waar je baby ook ligt.
3 jaar geleden
Ik was al verder dan gedacht en met 9+4 te laat voor de theorie, maar je ziet hier wel 2 lichte plekken en in het echt is het nog een stuk duidelijker verschil. Die langrekte witte streep links/onder bij de baby is waar je dan op hoort te letten. (Dit was bij mij uitwendig. En als het dus optijd zou zijn was het een jongen volgens de theorie.)

3 jaar geleden
Reactie op DiepeZucht
Alles is dermate wit dat ik het ook niet zie maar inderdaad meestal/vaker l ...
Ah zo ik heb de vorige echo’s van de jongens opgezocht en doe lagen op de echo helemaal rechts dus dat klopt het bij ons 2 keer niet 😅 of de computer draait het automatisch weer goed ipv spiegelbeeld
3 jaar geleden

Genderneutraal 🥸 haha
3 jaar geleden
Reactie op november11
Genderneutraal 🥸 haha
Haha het kan tegenwoordig zomaar he!
3 jaar geleden
Wat denken jullie? 6+3 uitwendige echo, kwam er zelf niet helemaal uit, bij mijn dochter klopte het wel en de nub ook. Ben heel benieuwd nu 🥰

3 jaar geleden
Reactie op C1993R1991
Wat denken jullie? 6+3 uitwendige echo, kwam er zelf niet helemaal uit, bij ...

Het dooier zakje leek rechts te zitten toen ze inzoomde