6 Reacties
3 jaar geleden
Rauw gehakt raden ze wel extreem af om niet te eten. Voor 1x kan dit denk ik geen kwaad, maar ik zal het voor de volgende keer zeker laten 😊
3 jaar geleden
Het zal voor een keer niet uitmaken. Het wordt aangeraden niet te doen, betekent niet dat het verboden is. Ken meerdere dames die gewoon niet volledig doorbakken biefstuk en rauwe sushi aten tijdens hun zwangerschap. Is maar een hele kleine kans dat je een verkeerd stukje eet waar je ziek van word
3 jaar geleden
Totaal niet kut bedoeld, maar je komt er vanzelf achter 😅
Dat je iets eet dat wordt afgeraden wilt gelukkig zeker niet zeggen dat je gelijk ziek erdoor zal worden, het brengt een bepaalde kans met zich mee, maar waarschijnlijk is de kans veel groter dat van een keertje het geen kwaad zal doen, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je super unlucky bent en een verkeerd hapje erbij zat.
3 jaar geleden
Ik ben echt met alles gestopt vanaf dat ik 3 weken zwanger was. Roken,redbull,cola, koffie … noem maar op. Maar ik kreeg tijdens het koken zo een lekker geur ineens in mn neus ik kon het niet laten heel gek… hoop dat er niks gebeurd voor 1 keer
3 jaar geleden
Reactie op DiepeZucht
Totaal niet kut bedoeld, maar je komt er vanzelf achter 😅
Dat je iets eet ...
Dit.
Ik zou overigens al geen rauw gehakt eten als ik niet zwanger was😅
Zou je wel adviseren je in te houden volgende keer.
3 jaar geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Rauw gehakt raden ze wel extreem af om niet te eten. Voor 1x kan dit denk i ...
Het is niet zo dat 1 keer geen kwaad kan. Dat kan wél kwaad. Daarom moet je het dus 0 keer doen!
Statistisch gezien is die kans erg klein dat je ziek wordt. En ook als je ziek wordt is het maar een hele kleine kans dat je baby er last van heeft.
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was ☺️, maar wel voortaan beter opletten😅.