19 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een ledikantje hier vandaan! Geen problemen mee gehad!

2 jaar geleden

Wij hebben hier ook een ledikantje vandaan. Volgens mij 1 die van hun heel bekend is (Woodies). Zoontje slaapt er al anderhalfjaar goed in. Winkel is gewoon een plaatselijke winkel in Badhoevedorp. 1 keer geweest en ook heel leuk!

2 jaar geleden

Ik wilde deze of de 2 in 1 (twijfel nog). Ik ben van België dus zelf halen gaat niet … maar ik weet dat er wel wat mensen van Nederland zijn dus even checken :) Bedankt

2 jaar geleden

Ledikant en peuterbed hiervandaan. Helemaal prima!

2 jaar geleden

Hebben jullie foto’s van welke jullie hebben gekocht?

2 jaar geleden

Goede winkel zowel online als fysiek in de winkel geweest. Prachtige spullen moest wel lang op behang wachten maar altijd correct en vriendelijk geweest

2 jaar geleden

Reactie op fie12

Ik wilde deze of de 2 in 1 (twijfel nog). Ik ben van België dus zelf halen ...
Deze hebben wij ook, alleen in de lichtere kleur. Bedje is helemaal zoals op de foto's op de website. Wat ik alleen als nadeel zou kunnen benoemen is dat de 2 uiteindes van een soort plaat zijn. Als je kindje gaat hoofdbonken of iets dergelijks (heel normaal) dan hoor je dat wat meer dan bij bijvoorbeeld spijlen. Wij hebben er niet echt last van.

2 jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Deze hebben wij ook, alleen in de lichtere kleur. Bedje is helemaal zoals o ...
Heb je de versie met dit? Of die 2 in 1 versie?

2 jaar geleden

Reactie op fie12

Heb je de versie met dit? Of die 2 in 1 versie?
Ik heb voor nu alleen het ledikant. Uitbreidingsset kan je later ook nog kopen. Ik dacht; we zien tegen die tijd wel wat we willen.

2 jaar geleden

Wij hebben onze ledikant hier besteld en ook nog wat dekentjes en lakens. Zeer te spreken over de winkel!

2 jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Ik heb voor nu alleen het ledikant. Uitbreidingsset kan je later ook nog ko ...
Dat is waar. Ik twijfel nog een beetje🫣( welk bed) ben blij dat jullie goede ervaring met de winkel hebben, is goed om te horen want het bed is te leuk🫣😄

2 jaar geleden

Reactie op Mvb-T

Wij hebben onze ledikant hier besteld en ook nog wat dekentjes en lakens. Z ...
Oh zo leuk! Heb je dat kussen ook van daar? (Aan de zijkant) zo ja welke is het? Zie het precies niet op de site(of ik kijk erover)

2 jaar geleden

Reactie op fie12

Oh zo leuk! Heb je dat kussen ook van daar? (Aan de zijkant) zo ja welke is ...
Jaaa! Die komt ook van daar. Hij past niet precies hoor. Dus heb hem er dubbel omheen gevouwen 😂 vind ik persoonlijk niet storend. Zal er even een foto van maken maar het is deze: https://holabb.nl/products/thats-mine-bed-bumper-flower-field?_pos=3&_sid=86d4c3d6c&_ss=r

2 jaar geleden

Reactie op Mvb-T

Jaaa! Die komt ook van daar. Hij past niet precies hoor. Dus heb hem er dub ...
Oh ok bedankt!! 😄

2 jaar geleden

Nog een vraagje, welke matras gebruiken jullie? Je kan 1 aankopen in bundel zag ik. Maar dacht misschien 1 van aerosleep te nemen.

2 jaar geleden

Reactie op fie12

Nog een vraagje, welke matras gebruiken jullie? Je kan 1 aankopen in bunde ...
Die van de Ikea die door consumentenbond als beste is getest!

2 jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Die van de Ikea die door consumentenbond als beste is getest!
Oh echt? Moet ik eens zoeken dan. Dacht dat aerosleep beste was🫣

2 jaar geleden

Reactie op fie12

Oh echt? Moet ik eens zoeken dan. Dacht dat aerosleep beste was🫣
Beste in marketing denk ik 😉. Als je in dit forum op matras zoekt vindt je meerdere berichten met welk matras iedereen neemt. Himlavalv heet die van Ikea!

2 jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Beste in marketing denk ik 😉. Als je in dit forum op matras zoekt vindt je ...
Ja als ik op Google keek vond ik niets over die van IKEA… Aerosleep stond ook 2 des dus raar. Ok ga ik die van IKEA wel overwegen. Scheelt in prijs ook😄