Hallo,
Ik heb bij deze winkel een leuk babybedje gezien.
Nu wil ik eens horen of er iemand deze winkel kent en al iets heeft gekocht.
Positieve en negatieve verhalen zijn zeker handig!! 🙏🏻😄
Wil zeker zijn voor ik iets aankoop…
Wij hebben hier ook een ledikantje vandaan. Volgens mij 1 die van hun heel bekend is (Woodies). Zoontje slaapt er al anderhalfjaar goed in.
Winkel is gewoon een plaatselijke winkel in Badhoevedorp. 1 keer geweest en ook heel leuk!
Ik wilde deze of de 2 in 1 (twijfel nog).
Ik ben van België dus zelf halen gaat niet … maar ik weet dat er wel wat mensen van Nederland zijn dus even checken :)
Bedankt
Goede winkel zowel online als fysiek in de winkel geweest. Prachtige spullen moest wel lang op behang wachten maar altijd correct en vriendelijk geweest
Ik wilde deze of de 2 in 1 (twijfel nog).
Ik ben van België dus zelf halen ...
Deze hebben wij ook, alleen in de lichtere kleur. Bedje is helemaal zoals op de foto's op de website.
Wat ik alleen als nadeel zou kunnen benoemen is dat de 2 uiteindes van een soort plaat zijn. Als je kindje gaat hoofdbonken of iets dergelijks (heel normaal) dan hoor je dat wat meer dan bij bijvoorbeeld spijlen. Wij hebben er niet echt last van.
Ik heb voor nu alleen het ledikant. Uitbreidingsset kan je later ook nog ko ...
Dat is waar. Ik twijfel nog een beetje🫣( welk bed) ben blij dat jullie goede ervaring met de winkel hebben, is goed om te horen want het bed is te leuk🫣😄
Oh echt?
Moet ik eens zoeken dan. Dacht dat aerosleep beste was🫣
Beste in marketing denk ik 😉. Als je in dit forum op matras zoekt vindt je meerdere berichten met welk matras iedereen neemt.
Himlavalv heet die van Ikea!
Beste in marketing denk ik 😉. Als je in dit forum op matras zoekt vindt je ...
Ja als ik op Google keek vond ik niets over die van IKEA…
Aerosleep stond ook 2 des dus raar.
Ok ga ik die van IKEA wel overwegen. Scheelt in prijs ook😄