16 Reacties

茅茅n maand geleden

Speelparadijs, binnenzwembad, knutselen (kleien, tekenen, stickers plakken) lekker lang in haar badje laten spelen met schuim, een hele stappel boeken doorlezen haha

茅茅n maand geleden

Verder ben ik ook inspiratieloos馃槄

茅茅n maand geleden

Wij hebben vanmorgen lekker gezwommen en gaan straks na haar slaapje nog lekker naar ballorig. Zijn 2 dingen die onze kleine van 15 maanden helemaal geweldig vind 馃き. Even door de kou maar dan wel weer lekker de warmte in馃槉

茅茅n maand geleden

Wij zijn vanmorgen bij monkeytown geweest vond ze helemaal geweldig en ligt nu in coma in bed馃槆

茅茅n maand geleden

Thnx dames! Ik ga aan de knutsel denk ik. Zit nog niet zo in mn systeem om dat te doen omdat ik me afvraag of ze er iets aan vindt haha. Maar opa is bijna jarig. Dus ideaal

茅茅n maand geleden

Het is dat mijn kleine nu op de opvang is en ik aan het werk ben, anders had ik hem een warm pak aan gedaan en naar buiten gegaan. Lekker spelen in de sneeuw. 鉂勶笍鉂勶笍

茅茅n maand geleden

Bibliotheek!

茅茅n maand geleden

Reactie op Justme-

Wij hebben vanmorgen lekker gezwommen en gaan straks na haar slaapje nog le ...
Zo lekker actief op een dag. 1 activiteit is voldoende hier vaak

茅茅n maand geleden

Thuis activiteiten: Dansen in de woonkamer Koekjes bakken Samen bouwen met magneten of duplo Samen huishouden doen Badderen Gezellig filmpje kijken of boekje lezen Er op uit: Bibliotheek Binnenspeeltuin Binnenverblijven dierentuin Naar het bos en winter ervaren Zwemmen Naar opa en oma, of andere bekenden En soms ook gewoon even thuis vervelen, ook dat hoort erbij

茅茅n maand geleden

Supermarkt & winkelcentrum, Intratuin, bouwmarkt, Hornbach of op bezoek bij anderen. Thuis lekker samen spelen zoals kiekeboe spelletjes, met de blokken en auto's, boekjes lezen. Naar de draaiende wasmachine kijken en de was opruimen is ook wel een hit hier. Of met de Swiffer de kamer door sjezen.

茅茅n maand geleden

Hier vermaakt hij zich thuis ook gewoon prima met zijn eigen speelgoed. We hebben sinds kort een sensory tafel. Met Sinterklaas krijgt hij gekleurde rijst en dingen in kerst thema. Maar nu zitten er houten boompjes in, macaroni, soort stro. Wil ook nog schepjes hebben. Maar hij is nu al druk met zn handen alles verplaatsen van de ene naar de andere bak. Verder was ons uitje van vandaag de tandarts haha. Helemaal blij met zijn nieuwe tandenborstel!

茅茅n maand geleden

Wij zijn vandaag voor het eerst naar peuterzwemmen geweest, dit is ook echt aan te raden! Gelijk wat voorbereiding op zwemles馃ぉ

茅茅n maand geleden

Reactie op Sineadx

Wij zijn vandaag voor het eerst naar peuterzwemmen geweest, dit is ook echt ...
Wat een leuk bad!

茅茅n maand geleden

Hier is de kerstshow kijken bij het tuincentrum echt een hit! Er is vaak ook een speelhoekje dus daarna even lekker bewegen en koffie voor mama 馃憣馃徑

茅茅n maand geleden

Reactie op Sineadx

Wij zijn vandaag voor het eerst naar peuterzwemmen geweest, dit is ook echt ...
Wat een leuk zwembad

茅茅n maand geleden

Reactie op Mama van Em

Wat een leuk zwembad
Jazeker! Dit is de Scheg in Deventer, als het niet te ver rijden is is het zeker een aanrader鈽猴笍