Mijn zoon van 20 maanden draagt wel eens laarsjes, maar sinds hij scapino laarsjes draagt vallen ze steeds uit. De Hema had dit minder, is dit ook jullie ervaring of is het de manier waarop hij zijn voet in de laars heeft? Een maatje kleiner gaat niet ivm de zool en de groeiende voet.
Niet herkenbaar. Mijn zoon van 3 heeft sinds hij kan lopen laarsjes van de scapino maar nooit problemen mee gehad. Mijn dochter van 19 maanden heeft ze nog niet aangehad. Het zou best kunnen dat hij z’n tenen naar beneden kromt, dan kun je idd snel uit een schoen/laars.
Mijn oudste heeft best wel spekkuiten waarbij de hoge laarzen van de scapino dus totaal niet werken.. gaan niet helemaal aan ofzo. Heb voor hem de mountainpeak lage laarzen van de scapino en deze werken goed. Voor de jongste heb ik inderdaad Hema laarzen wat het beste werkt..
Heb je hoge of lage laarzen? Hier vallen de hoge ook steeds uit. Ik heb winterlaarzen van vivo barefoot in maat 20. Die bevallen goed en zijn met een elastiekje. En nu lage laarzen maat 20 van scapino. Dit gaat nu wel goed.