12 Reacties

5 maanden geleden

Misschien is dat iets wat je allang hebt gedaan hoor maar is haar kamertje helemaal verduisterd ? Hier was het te licht in zn kamertje en ook feest s鈥檃vonds. Hoe wij het aanpakken s鈥檃vonds: Wij starten rond half 7 met avondritueel praten dan alleen nog zachtjes met hem, hebben de lichten al wat gedimd. Om de dag ongeveer onder de douche andere avonden alleen even zn gezichtje, handjes, voetje en luierzone wassen. Tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, melkje drinken en dan liedje zingen en naar bed allemaal in gedimd licht. Hij babbelt dan nog wat en rond 8u slaapt hij. Mist ze jou misschien? Misschien een gedragen tshirt van jou om dr knuffel heen doen ? Hoe laat staan jullie smorgens op ? Als ze zo laat pas slaapt word ze misschien s鈥檓orgens ook pas later wakker? Misschien dat doorbreken door consequent om 7u wakker te maken?

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Misschien is dat iets wat je allang hebt gedaan hoor maar is haar kamertje ...
Kamer is verduisterd ja zo ver het mogelijk is we hebben rolgordijn en gordijnen heb je altijd nog wel iets van licht maar minimaal . We hebben geen. Rolluiken of zo. En we doen boekje lezen met klein lampje de rest met een rood lampje. Is wel altijd mama savond als papa een keer heen gast zegt ze allen maar mama. Kan proberen wat van mij. In der in bed doen. Kijken of dat helpt. Ze word tussen 6 en 8 wakker kan Kijken. Of helpt als ze om 7 wakker is elke dag

5 maanden geleden

Reactie op Lilymy

Kamer is verduisterd ja zo ver het mogelijk is we hebben rolgordijn en gord ...
Erg lastig maar je doet het goed mama ! Hoe vervelend deze fase nu ook is ze zijn maar even klein en geen enkel kind slaapt tot zn 16e dramatisch !鉂わ笍

5 maanden geleden

Is het eigenlijk alleen in haar eigen bedje dit probleem? ik ben misschien licht zweverig en je hoeft dit niet te geloven! Maar je kan is opzoeken over babybedjes op aardstralen dan kan het helpen het bedje op een andere plek te zetten.

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Erg lastig maar je doet het goed mama ! Hoe vervelend deze fase nu ook is z ...
Hopelijk niet nee 馃檲馃ゴ dan kan je mij weg dragen 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Is het eigenlijk alleen in haar eigen bedje dit probleem? ik ben misschien ...
Niks zweverigs hoor hebben wij al geprobeerd werk niet. En hier slaapt ze al 100x beter dan in ons vorig huis zijn nu bijna een jaar verhuist ons vorig huis sliep ze niet op Def eigen kamer allen bij ons ik kon ook niet echt slapen op haar kamer hing daar een sle hier energie of zo. Dat is hier niet geval en ze slaapt door en smiddags slaapt ze ook zonder problemen gelukkig 鈽猴笍

5 maanden geleden

Heel frustrerend. Aangezien je echt alles al geprobeerd hebt, denk ik dat de oplossing eerder ligt in een manier vinden om het te accepteren, dan om te hopen dat het op korte termijn verandert. Snap dat dat niet makkelijk is hoor, maar elke avond hopen op iets wat niet gaat gebeuren breekt je op.

5 maanden geleden

Reactie op Caroline_

Heel frustrerend. Aangezien je echt alles al geprobeerd hebt, denk ik dat d ...
Ik hoop er al niet meer oo voor 10 uur maar de laatste week is het zelfs elke keer half 12. Ik vind lastig te begrijpen dat andere kindje wel eerder op avond in slaap komen. Zo gek vind dat smiddags geen probleem is maar waarom savond dan wel ?

5 maanden geleden

Reactie op Caroline_

Heel frustrerend. Aangezien je echt alles al geprobeerd hebt, denk ik dat d ...
Misschien als ik die vragen was meer los laat dat dan ook beter gaat of en maarm oet denken we zien het wel hoe laat het word dat dan beter gaat

5 maanden geleden

Reactie op Lilymy

Misschien als ik die vragen was meer los laat dat dan ook beter gaat of e ...
Ik hoop het voor je. Ik heb zelf ook een kind dat moeilijk slaapt, het is lastig om het geen obsessie te laten worden.

5 maanden geleden

Reactie op Caroline_

Ik hoop het voor je. Ik heb zelf ook een kind dat moeilijk slaapt, het is l ...
Zeker heel lastig !

5 maanden geleden

Wij gaan nu proberen om het middag slaapje om de dag over te slaan 馃槃 op de dagen dat ze slaapt accepteren we gewoon dat ze om 22 uur naar bed gaat - maar laten we haar ook wel lang uitslapen (kan gelukkig met ons werk) en op de dagen zonder slaapje gaat ze rond 19 uur naar bed want dan is ze heel moe. Even accepteren - hopelijk is het een fase