Hoi allemaal,
Ik had schoentjes gekocht van h&m in maat 18 want dat zou qua cm overeenkomen met haar voetjes. Maar ze zijn echt nog veel te groot haha. Welk maatje heeft jullie baby? Onze dochter is 73cm lang.
Mijn dochter is net 1jaar en 79,5 cm lang zit nu in maatje 21 / 22 ( heeft ook wat grotere voeten voor voor haar leeftijd) maar een 0,5 tot 1 maat groter zitten is niet erg. Liever iets te groot dan te klein😊
Hier een dame van 78 cm ze heeft maat 19,5 (20 afgerond) loopt nu dus op schoenen maat 20. Te groot is niet handig dan gaat ze struikelen.. Daarnaast adviseer ik om gewoon de groten te laten meten in een schoenenwinkel.. Daarna kan je wel schoenen zoeken die passen.
Voetje overtrekken op papier en dan meten dan weet je de maat. Is overigens ook per merk en model verschillend hoe het uitvalt. Zou zelf echt naar een schoenwinkel gaan.
Ik heb van shoesme een voetenmeter gekocht bij de oudste, ideaal ding. Je kan ook een touwtje langs de voet leggen en afknippen om te meten. Maat 18 van de h&m was hier ook veeeeeeeel te groot 🤷♀️
Die maten gaan echt nergens over nee. Volgens de Shoesme meter ook 18, maar 18 van de H&M hier ook veel te groot. 18 van de Prenatal wordt alweer klein.
Ik heb het laten opmeten in een schoenwinkel, daar kwamen ze op maat 20, maar adviseerden 21 vanwege haar bolle voetjes haha. Dus 21 gekocht en dat zit prima.
Ik heb van shoesme een voetenmeter gekocht bij de oudste, ideaal ding. Je k ...
Hier trouwens ook. Heb daar ook schoentjes van gehad (canvas met klittenband) voor toen ze nog niet stond. Maar maat 18 veeel te groot. Heeft ze in Bunnies gewoon 21.
Maat 18 hm veeel te groot. Ik had 19 in sokken nou lekken wel mijn maat 😂
Ja bizar he! Ik had babyschoentjes maat 20 van de H&M en van de Prenatal. Scheelt letterlijk aan de buitenkant al minimaal 2cm echt bizar😂 kan goed 3 maten groter vallen