9 Reacties

één jaar geleden

Als je haar neerlegt, doe je dan eerst de billen en daarna het hoofd? Als je eerst het hoofd neerlegt, raken ze uit evenwicht en krijgen ze een schrikreactie.

één jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Als je haar neerlegt, doe je dan eerst de billen en daarna het hoofd? Als j ...
Inderdaad, eerst de billen en daarna het hoofdje

één jaar geleden

Mijn zoontje is 12 weken en het valt me nu ook op dat hij dit laatste tijd terug meer heeft als anders. Dus hier het zelfde probleem waardoor hij dan terug moeilijk in slaap valt helaas :( Ik ben persoonlijk zelf terug beginnen inbakeren want het kon effe niet anders en moet zeggen , hij vond wel zijn rust daar in. Ik wikkel hem in met een dekentje zodanig dat het niet te strak is maar ook niet te los om terug wakker te schieten. Dus ik kan het je wel aanraden,zo krijgt ze het gevoel dat je nog aanwezig bent als je haar neer legt.

één jaar geleden

Ik hou altijd nog even de armen vast tot ze helemaal ontspannen zijn. Dan heel langzaam ene arm los laten, ff wachten en dan de andere heel langzaam los laten. Dan want ik nog ff bij haar bedje om te kijken of er nog een schrik reflex komt en zo ja dan hou ik snel weer der armen een beetje vast. Werkt beter dan neerleggen en klaar.

één jaar geleden

Wij gebruiken nog de love to dream slaapzak. Onze dochter is 3.5 maand en een enorme wapper- en flapperaar. Ik herken jouw verhaal van de schrikreactie, dat heeft ze heel erg en mept zichzelf dan wakker. We blijven deze slaapzak nog even gebruiken totdat zij zich begint om te rollen. Maar daar is nu nog geen sprake van!

één jaar geleden

Hier ook - zoontje (12 weken) schrikt wat vaker in zijn slaap en huilt zelfs soms al slapend omdat hij eng droomt. Hij droomt volgens mij gewoonweg steeds meer omdat hij elke dag meer doet, leert en meemaakt in zijn wakkertijd. Oefenen met rollen, babygym, dingen vastpakken, boekjes, muziekjes, enz... ((Wij zijn gestopt met inbakeren omdat hij begint met rollen, dat betekent voor nu dus wel dat er wat vaker armpjes rondvliegen)).

één jaar geleden

Hier ook heeeel erg fan van love 2 dream!! Zeker een aanrader bij schrikreactie

één jaar geleden

Hier ook met 13 weken erg veel schrikreflex (Moro) tijdens slaapjes overdag. Denk dat de slaapregressie van 4mnd eraan zit te komen, ze begint nu ook te rollen dus ik heb nu normale slaapzak ipv inbakerzak 's nachts gaat dat prima

één maand geleden

Nog meer kindjes die met 15 maanden nog vaak in hun slaap een schrikreflex hebben en soms erdoor wakker worden. Dacht dat dit reflex weg zou gaan als in verdwijnen