16 Reacties

2 dagen geleden

Mn zoontje krijgt van wat vriendinnen van me woezel en pip boekjes en van oma een drumstel voor sinterklaas en van ons geen idee nog. Kerst doen wij niks aan

2 dagen geleden

Wij hebben voor sinterklaas en pop van little dutch en een speel keukentje van marktplaats. En had gewoon wat kleine dingen op verlanglijstje gezet voor de rest van de familie die kunnen wat kopen wat ze willen.

2 dagen geleden

Waarom geen ‘nuttige’ dingen… sjaal/muts/wanten, pyjama, schoenen… op deze leeftijd vinden ze alles nog leuk! 😊 bad speelgoed doet het ook altijd goed, bijv foam puzzel die je in bad of op de muur in de douche kan plakken

2 dagen geleden

Hier voor kerst een speelkeuken van marktplaats gehaald, voor kerst krijgt ze houten en metalen accessoires voor het keukentje. Van oma’s en opa’s krijgt ze boeken / kleding

2 dagen geleden

Reactie op Sineadx

Hier voor kerst een speelkeuken van marktplaats gehaald, voor kerst krijgt ...
Voor Sinterklaas een speelkeuken*

2 dagen geleden

Ze heeft hier zoveel voor haar verjaardag gehad dat er nog dingen nieuw in de doos in de kast liggen. Dit pakken wij waarschijnlijk weer in, zodat ze wat extra’s om uit te pakken heeft 😂 Verder voor nu een badjasje, pop en boekjes op haar lijstje gezet.

2 dagen geleden

En hier ook verder dingetjes voor haar speelkeukentje gevraagd.

2 dagen geleden

Mijn zoontje heeft de laatste tijd al zo veel cadeaus en speelgoed gekregen. Op het verlanglijstje van sinterklaas heb ik voor hem 2 stukken speelgoed gezet, voor de rest kleding 😅 hij vindt nu alles toch nog prima. Het huis staat al zo vol met speelgoed 🙈 wij hebben zelf nog een vtech 100 eerste woordjes boek en bing verstoppertje spelen voor hem gehaald. Op zijn lijstje staat spiraal toren knikkerbaan en een hamerbankje.

één dag geleden

Voor Sinterklaas geven we niets want hij kent het concept toch niet. Voor Kerst wel, want als we elkaar cadeaus geven is het wel leuk om ook iets voor onze zoon te hebben.

één dag geleden

Reactie op demarketeer

Voor Sinterklaas geven we niets want hij kent het concept toch niet. Voor K ...
Zo denk ik er zelf ook over maar mijn schoonvader houd niet van kerst dus bij hem vieren we sinterklaas met wat kleine cadeautjes

één dag geleden

Reactie op Jool88

Mijn zoontje heeft de laatste tijd al zo veel cadeaus en speelgoed gekregen ...
Oh die vtech is voor kerst. Heb dan bing verstoppertje en een lekkere warme muts 😊

één dag geleden

Wij vragen: - Bad speelgoed (na een tijdje gooi je het oude toch weg ivm kans op schimmel) - Verfspullen - Oefen woordenboekjes - Sambabal

één dag geleden

Ik heb wat kleinigheidjes. 2de hands speelgoed van Vinted. Voor Sinterklaas. En voor kerst krijgt mn dochter een klimrek ♥️

14 uur geleden

Duplo Smartmax Badspeelgoed Boekjes om voor te lezen Loopwagentje Loopauto Wobbel/klimrekje Looptractor voor buiten Vtech ballenboom Little people boerderij Houten puzzel little dutch

14 uur geleden

Ik heb nu als groot cadeau voor sinterklaas de wobbel gekocht, voor kerst heb ik stapelstein. Daarbij krijgt hij dan nog wat kleine cadeautjes zoals Boekjes, handschoenen, sjaal etc. Voor kerst krijgt hij ook cadeautjes van opa's en oma's en oom en tante maar die verzinnen gewoon zelf iets dus geen idee wat 🫣

14 uur geleden

Reactie op Frostt

Duplo Smartmax Badspeelgoed Boekjes om voor te lezen Loopwagentje Loopauto ...
Wobbel is toch een balance Bord. Of is het ook een klimrek