Over een maandje komt Sinterklaas alweer.
Ik vroeg mij af wat jullie gaan doen!
Onze dochter is van 4 Augustus dus ze is dan 15.5 maanden.
Wij gaan wel haar schoentje zetten, liedjes zingen. En de zak van Sinterklaas doen.
Ik twijfel nog of we naar een optocht gaan (in het dorp, niet in een grote stad) of of ze daar te jong voor is.
Ze is verder een erg enthousiaste meid, ze snapt wie haar lievelings karakters zijn. Zoals Lala, Peppa, nijntje en blippie en benoemt ze ook echt.
Zou ze al toe zijn om naar een intocht te gaan van Sinterklaas? Uiteraard bereid ik haar van te voren al voor met dreumes boekjes over Sinterklaas etc.
Ik heb toen met me zoontje ook gegaan hij was toen 8/9 maanden hij vond het allemaal wel leuk om te zien(snappen deed hij het toen nog niet) nu ga ik met hem 2,5 en me dochter aug 1 geworden. Ik ga naar een winkelcentrum waar ze een leuke optocht doen.
Gewoon lekker doen toch! Ons zoontje had er met die leeftijd niet heel veel aandacht voor, maar genoot heel erg van de muziek wat erbij was en ging uiteindelijk achter de drukte van mensen spelen en dansen haha. Ons dochtertje is nu 15 maanden en is gek op muziek en geeft op haar manier aan dat ze liedjes wil luisteren dus met haar gaan we uiteraard ook als alles goed uitkomt met de dutjes en als het weer een beetje ok茅 is 馃槉
Gewoon gaan. Wij gingen met een 11 mnd oude meid al... Ok茅, een week later werd ze 1. Haha ze vond 't helemaal leuk. Nu is ze 3 en dus bijna 4, en vraagt ze er nu al weer om wanneer we weer gaan kijken. Ze jongste gaat gewoon mee
Wij wonen midden in de stad en gaan er gewoon heen! We nemen voor de zekerheid wel zo'n koptelefoon mee om zijn oortjes eventueel te beschermen. Als hij het niks vindt dan zijn we ook zo weer thuis 馃槉