8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een knuffel van easybaby. Wij hebben hem eigenlijk altijd op dezelfde stand馃檲 deze projecteert lichtjes wat sterren en zodra de baby huilt of wat meer geluid maakt gaat de projectie wat feller en geeft die wat slaap geluidjes. Op te laden via usb kabel

2 jaar geleden

Reactie op stacey96

Wij hebben een knuffel van easybaby. Wij hebben hem eigenlijk altijd op dez ...
Dankje voor reactie 馃檭

2 jaar geleden

Wij hebben die van flow, meerdere. Voor ons zoontje een, voor ons dochtertje een en bij opa en oma een zodat overal het zelfde muziekje is. De Numsy schijnt ook fijn te zijn. En de Zazu pinguin kan met bluetooth mocht je spotify hebben is dat misschien ook wel fijn.. kun je als ze groter zijn ook luisterverhaaltjes op afspelen.

2 jaar geleden

Reactie op NumberTwoOnTheWay

Wij hebben die van flow, meerdere. Voor ons zoontje een, voor ons dochtertj ...
Wat voor iets speelt die van jouw (flow) af? Ik ben namelijk naar iets rustig opzoek dan valt hij sneller in slaap

2 jaar geleden

Wat voor iets speelt die van jouw (flow) af? Ik ben namelijk naar iets rust ...
Twee verschillende deuntjes, een hartslag en een ruis maar die laatste vind ik wat mechanisch klinken. Al slaapt ons zoontje er wel prima op dus hij vindt het wel meevallen. Van spotify spelen we de bedtime lullabies vol 1. Vaak af. Die eerste paar nummers doen het ook goed.

2 jaar geleden

Reactie op NumberTwoOnTheWay

Twee verschillende deuntjes, een hartslag en een ruis maar die laatste vind ...
De ruis zetten we vaak aan als er wat omgevingsgeluiden zijn maar hij wel al slaapt. Het deuntje is het in slaap val muziekje. We begonnen ooit met zo鈥檔 hip ding van little dutch met een trekkoord maar in 30 sec slaapt ons kind echt nog niet haha. Deze kun je instellen op 15-30-60 min spelen. En als je baby geluid maakt (of je gooit zelf een deur te hard dicht overdag 馃槀) speelt het laatst gekozen deuntje weer 15 min. Dat vind ik wel fijn want als de baby/ peuter dan wat onrustig wordt slaapt hij vaak weer door als het muziekje begint. Wij hebben dit dus bewust een slaapassociatie laten worden.

2 jaar geleden

Ik heb numsy voor witte ruis en een knuffel met muziek voor het ritueeltje. Hij speelt "somewhere over the rainbow". Is met zo'n koordje, meer bedoeld als signaal dat het slaaptijd is dan om door in slaap te vallen dus.

2 jaar geleden

Reactie op Gemberkoekje

Ik heb numsy voor witte ruis en een knuffel met muziek voor het ritueeltje. ...
Knuffel van Happy Horse, had ik erbij willen zeggen馃槄