5 Reacties

15 dagen geleden

Mag ik vragen waarom je metteen denkt aan een bureau ipv eigen plan van aanpak

15 dagen geleden

Ik weet niet of je slaaptraining nodig hebt. Ik zou eerder een vroege vogel gids aanschaffen om te kijken wat redenen kunnen zijn voor te vroeg wakker worden. Dit kan zijn: - te laat naar bed - te weinig slaap overdag - te lange wakkertijd - etc. Als je denkt dat het ligt aan dat hij niet zelfstandig (terug) in slaap kan vallen, dan zou je naar slaaptraining kunnen kijken, ook nog op deze leeftijd. Maar ik denk dat slaaptraining geen verschil gaat maken in het feit dat je kind om 05.45 uur wakker is. Dat ligt echt meer aan het slaappatroon overdag en z’n bedtijd. Maar goed, het zou wel kunnen dat door slaaptraining hij overdag beter gaat slapen, waardoor hij ook ‘s nachts langer gaat slapen…

15 dagen geleden

Drielingfamilie.vandam op Instagram heeft laatst met haar drieling van 06-07-2023 slaaptrainig gedaan via slaapcoach en ze is er heel tevreden over. Ze heeft daar laatst een berichtje over op insta geplaatst. Het kan dus zeker werken op latere leeftijd. Wij zitten ook nog steeds met een moeilijk slapende dreumes, maar nu ze kan lopen gaat het alweer beter. Nu vermoed ik tandjes. Ik verwacht nog altijd dat het over gaat of dat ze oud genoeg is om te begrijpen dat ze dan maar moet wachten tot het tijd is 😂🫠

13 dagen geleden

Reactie op kuss_ies

Mag ik vragen waarom je metteen denkt aan een bureau ipv eigen plan van aan ...
Omdat ik zelf niet zou weten wat ik nog moet aanpassen! We hebben veel geprobeerd, na 1 slaapje per dag, hem wakker maken na 30 minuten na z'n eerste slaapje, later in de middag naar bed doen, vroeger in de middag naar bed doen, vroeger naar bed in de avond, later naar bed in de avond. Ik zou niet weten wat ik nog zellf moet proberen!

13 dagen geleden

Wij hebben dit advies gekregen; Liefst 2 slaapjes. Ochtend wakker tijd 3-3.5-4 uren dan 50 min slapen. Vervolgens weer na 3-3.5 of 4 uren op bed tot max 16.00 uur. Daarna 4 uren wakkertijd, max 20.00 op bed en max 3 uren slaap overdag. Als hij na 6 uur wakker is dan 5-5 schema dus 5 uren wakker slapen en weer 5 uren wakker. vandaag was ie 7.15 wakker ipv 5.30 🤣