22 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben een slaapzak met voeten hierdoor hoeven we haar idd niet uit de slaapzak te halen en kan ze gewoon de kinderstoel in.

3 maanden geleden

Via Vinted heb ik ze van prenatal gehaald, die bevallen ons goed, maar zie dat je die ook bent tegengekomen.

3 maanden geleden

Van het merk Lodger, die heeft extra ritsen zodat de gordels erdoorheen kunnen. Alles val een maat kleiner van Lodger, dus 80 is al prima voor 74 bijv.

3 maanden geleden

Reactie op Munchkin88

Van het merk Lodger, die heeft extra ritsen zodat de gordels erdoorheen kun ...
Ah oké, ik zie dat die maar tot 98 gaan, mijn zoontje heeft al een ruime 92 dus ben bang dat ie daar dan zo uitgegroeid is

3 maanden geleden

Wij hebben een van prenatal super fijn zit gat in midden voor de gordel en dat kan je zo uit auto in bed leggen heel fijn 🥰

3 maanden geleden

S X4l9 4au,p2e0qroerppddlldldrlorurqunbhhuyhhhi Z

3 maanden geleden

41o,bfvvslxwd1d364

3 maanden geleden

Reactie op Noemx

Ah oké, ik zie dat die maar tot 98 gaan, mijn zoontje heeft al een ruime 92 ...
Zo iets dacht ik al, ik dacht ik post hem toch. Mijn zoontje is vrij klein, nu maat 80 en de slaapzak gaat tot 116 ofzo geloof ik. Ik vind ze wel super fijn en lekker dik.

3 maanden geleden

Reactie op Mamababykecil

Wij hebben hier alleen nog maar slaapzakken van Noppies. Heerlijk wijde sla ...
Oh die was ook top geweest, helaas alleen nog klein maatje en alle andere zijn zonder zo'n gat

3 maanden geleden

Lodger!

3 maanden geleden

Reactie op Noemx

Ah oké, ik zie dat die maar tot 98 gaan, mijn zoontje heeft al een ruime 92 ...
98/104

3 maanden geleden

Reactie op NumberTwoOnTheWay

98/104
Draagt hij na maat 104 (dan ben je doorgaans 4) nog slaapzakken denk je dan?

3 maanden geleden

98/104
De grootste maat die ik op de site kan vinden is 86/98, maar omdat iemand zei dat ze klein vielen was ik bang dat het dan snel te klein zou zijn. Hij zit nu al echt wel dik in 92 dus denk over niet al te lang al richting 98

3 maanden geleden

Reactie op Noemx

Oh die was ook top geweest, helaas alleen nog klein maatje en alle andere ...
Op Vinted kijken?

3 maanden geleden

Reactie op Noemx

De grootste maat die ik op de site kan vinden is 86/98, maar omdat iemand z ...
Hou er wel rekening mee dat de eerste 1,5 jaar het heel hard gaat, en de groei dan een stuk afremt. Dan kunnen ze eindelijk een hele winter met één maat doorkomen 🙈

3 maanden geleden

Ik zou zelf de Lodger doen, vind dit de fijnste slaapzakken tot nu toe en heb al veel bekendere merken en soorten gehad. Als je die een jaar gebruikt is toch al best prima voor 40 euro? Een winterjas gebruik je ook niet langer. En als ze uit maat 98 groeien gewoon lekker met de pyjama in de auto, dekentje erover en thuis door het bedje in.

3 maanden geleden

Wat ik trouwens nog dacht. Als ze uit maat 98 zijn zijn ze waarschijnlijk groter dan 105 cm en zitten ze doorgaans inderdaad in een 3 puntsgordel in de autostoel. Dan kun je dus eigenlijk elke slaapzak weer gebruiken want die zit niet tussen de benen.

3 maanden geleden

Ik zou zelf de Lodger doen, vind dit de fijnste slaapzakken tot nu toe en h ...
Dan ga ik daar eens voor kijken! Qua prijs maakt het me niet zoveel uit indd, hopelijk is zijn groeispurt voor nu weer even klaar. Welke heb jij van lodger?

3 maanden geleden

Reactie op Noemx

Dan ga ik daar eens voor kijken! Qua prijs maakt het me niet zoveel uit ind ...
https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-37546/slaapzak-afritsbare-mouw Ze hebben niet allemaal die dubbele rits. Deze wel, die met ribstof die echt warm is ook. De dunne zomerslaapzakjes niet en de 4 seizoenen weer wel geloof ik. Heb ze allemaal behalve de 4 seizoenen. Maar die van de link gebruiken we het hele jaar door. In de winter met een dekentje en inderdaad zodat ze lekker kan blijven slapen als we ergens geweest zijn. In maart/ april kan deze zonder deken nog. Maar daarna wordt het te warm. Dus dat is wel een twijfel in jouw geval misschien, of je die voor 2 maanden nog gaat kopen. Als je in die 2 maanden ‘s nachts nergens naartoe gaat zou ik het denk ik pas in september doen. Aangezien je dan weet of de slaapzak nog ruim past voor de komende herfst/ winter.