Hoi hoi,
Wij hebben voor de geboorte een 4 seizoenen slaapzak van jollein gekocht en wouden deze in gebruik gaan nemen. Tot onze schrik is de lengte van de slaapzak erg kort, naja daar is niks aan te doen. De armen zijn erg lang, die kunnen we opstropen.
Maaaaar, het hoofdgat is naar mijn mening ook erg groot/breed! Daardoor ben ik bang dat het over zijn hoofd kan komen of dat hij erin kan zakken.
Zijn er mensen die ook deze ervaring hebben en hoe hebben jullie het opgelost? Heb ooit op internet gelezen om wat stickjes met naald en draad te zetten zodat hij kleiner word?!
Graag tips! Hij was hartstikke duur maar kan natuurlijk niet mee terug....
Ja wij hebben hetzelfde probleem met de Jollein slaapzakken. Om die reden koop ik deze ook niet meer. Mijn tante heeft een extra knopje genaaid op de twee slaapzakken die ik er nog van heb.
Ik vind het hoofdgat van Jollein ook bizar groot. Ik gebruik de slaapzak wel omdat mijn kindje niet echt beweeglijk is in haar slaap maar ik zal er niet nog eentje kopen.
Ik heb er ook twee van Jollein. In eerste instantie vond ik het hoofdgat ook te groot maar al snel groeide onze zoon dusdanig dat het goed zat. Het helpt ook om een dik vestje (evt met capuchon) aan te doen, dan wordt het hoofdgat wat meer gevuld.
Wij hebben niet de slaapzak van Jollein, maar bij onze slaapzak was het hoofdgat ook nog te groot en ik heb stickjes gezet zodat haar hoofd er niet doorheen past. Dit werkt hier perfect