10 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt nu nog in een slaapzakje zonder mouwen met daaronder een pyjama met lange mouwen. Op koudere nachten doe ik er nog een romper onderaan. Voor de winter heb ik nu ook een slaapzak met lange mouwen aangeschaft maar daar is het nu nog wat te vroeg voor hier 😊

2 jaar geleden

In de warmere dagen hadden wij zonder mouwen en alsnog een deken. Nu het wat kouder is hebben wij lange mouwen en deken. Het word ook kouder in onze kamer. We merkte dat dit hem wel de hele nacht slapend hielp. Die van ons is nu ook 11 weken.

2 jaar geleden

https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-slaapzakken/baby-slaapzak-met-drukknoopmouwen-padded-katoen-vossen-donkergrijs-33398720DARKGREY.html Ik heb deze gekocht voor mijn dochter van 7 weken. De mouwen zitten eraan vast met drukknoopjes. Ze draagt er een lange mouwen romper, broekje en sokken onder. Het is bij ons wel iets kouder in de slaapkamer

2 jaar geleden

Ik gebruik alleen slaapzakken met mouwen. Het is bij ons vrij koud, dus ze heeft bij mij een winterslaapzak met romper eronder. In de zomer heb ik een zomerslaapzak, mocht het echt heel warm zijn haal ik daar de mouwen vanaf. Als je een dunne slaapzak met mouwen zoekt zijn die van de Beeren heel fijn.

2 jaar geleden

Ik neem altijd met armpjes die je eraf kan ritsen. Veel makkelijker temperatuur te regelen met warmere en koudere dagen in het seizoen. Onze oudste is overigens groot geworden met romper onder een slaapzak en verder niks. Dus zonder armen in de winter met lange mouwen romper eronder is helemaal prima. Het wordt meestal binnen echt niet zo koud, zoals je zelf aan aangeeft 21 graden bij jou. Onze baby gaat hetzelfde krijgen als onze oudste, gewoon romper aan en slaapzak (met of zonder mouwen) en afhankelijk van hoe warm het is een zomer, herfst of winter slaapzak.

2 jaar geleden

Nu inderdaad winterslaapzakjes, van puckababy of Hema, en in principe pyjama of gewone kleding eronder (ligt er beetje aan wat ze aan had die dag en of het nog helemaal schoon is, met een jurkje of hele dikke trui kleed ik haar wel even om, maar in een soort van joggingpakje of longsleeve met lekker broekje hou ik dat gewoon aan met slapen). Wij hebben eigenlijk boven geen verwarming aan, behalve op de badkamer dus kan idd best fris worden, ook omdat bij ons op de slaapkamer het raam altijd openstaat en dat tocht wel beetje door tot de kamers van de kinderen. Dus nu ook nog even een dekentje erover heen... en als ze groter wordt kunnen de mouwtjes eraf, ideaal inderdaad 😇

2 jaar geleden

Puckababy mini! Daar kan je 'm inbakeren maar ook de armpjes eruit. Wij zijn er super blij mee en we hebben een heerlijke nachtrust!

2 jaar geleden

Dank voor het delen van jullie tips en ervaringen! 😊 we gaan voor 1 met afritsbare mouwtjes, heel handig inderdaad! En dan moet je daar natuurlijk ook extra van hebben want die kunnen natuurlijk ook vies worden 😅

2 jaar geleden

Slaapzak zonder mouwen gaat hier goed, lange mouwen romper aan en nog een dekentje erover maar ze heeft haar armen altijd boven de deken. Als het kouder wordt doe ik haar gewoon een truitje aan. Vind slaapzak mouwen echt niks, zo lastig aan en uit doen.

2 jaar geleden

Hier slaapt. Ze met een romper, pyjama shirtje /soms broekje, redelijke dunne slaapzak (kruitvat..) en een deken met laken.. Slaapt prima. Zelf slaap ik ook met deze temperaturen met blote armen..