10 Reacties
25 dagen geleden
Wij herkennen dit wel bij ons is het vooral als er tanden of kiezen doorkomen dan houdt ze gewoon op met eten zou het wel pijn doen denk ik. Of als ze niet helemaal fit is eet ze ook niet en dan na een poosje gaat ze wel weer gewoon eten. Bij ons helpt meestal om iets van pap te geven ofzo of vla yoghurt zoiets of van die knijpfruitjes
25 dagen geleden
Hey ! Hier ook enorm herkenbaar !
Melk gaat gelukkig wel ALTIJD goed dus daar ben ik wel om. Hopelijk gaat dat wel ook goed bij jullie ?
Mogelijks misschien tandjes of eventueel een valling op komst ? :/
Ik zou het allezins niet forceren!
Ze zeggen dat kindjes zichzelf nooit laten uithongeren. Als hij honger heeft gaat hij heus echt wel goed eten ! Ik zou blijven aanbieden maar zeker niks forceren 🫶🏼 succes! 🍀
24 dagen geleden
Ja heel herkenbaar. Na twee weken lijken we erdoorheen te zijn. Ze at overdag wel aardig (wel stukken minder dan eerst) maar s avonds niet of amper. Wat appelmoes kregen we er soms in. Soms gaven we de fles.
Ik vond het ook lastig. We hebben het na een tijdje losgelaten en kwam vanzelf goed. Ze eet zelfs weer groentes 😉
Ik denk ook tanden en kiezen. Zie opeens van alles doorkomen.
Succes!!
23 dagen geleden
Reactie op Fenna300
Euhm geen twee weken, twee maanden 🙈🙈 We hebben het verdrongen
🤣
23 dagen geleden
Dit zijn fases. Kan heel frustrerend zijn
Zolang je kindje goed in zijn doen is verder, mag je het gewoon zijn beloop laten. Regelmatig eten aanbieden.
Jij bepaalt wat er op tafel komt, je kindje bepaald hoeveel hij ervan eet
22 dagen geleden
Hier komen twee kiezen door en ze eet heel wisselend. Nu al 2 avonden geen avondeten/groenten. Vanavond is ze naar bed gegaan op een banaan en een beetje BV. Brood wisselt, pap maar halve bakjes. Ze lijkt ook heel veel ineens vies te vinden. Fruit gaat er onbeperkt in… en snackjes (maisboogjes enzo), maar verder vrij weinig.