11 Reacties

2 jaar geleden

Lekker afzeggen en cocoonen en je bubble in!

2 jaar geleden

Lekker aan jezelf denken!

2 jaar geleden

Oh meid dat doe ik al weken ik vind het heerlijk in mijn eigen bubbel Denk goed om jezelf❤️

2 jaar geleden

Lekker doen!!!! Jouw bubbel is nu de belangrijkste 🤍 Ik had dit ook echt rond 34-35 weken en ben zo blij dat ik sommige afspraken gewoon heb geannuleerd, ik probeer wel nog steeds dingen te doen met mensen die mij een goed gevoel geven zoals mijn mama, papa, m'n vriend, beste vriendin & mijn woef 😅

2 jaar geleden

Lekker afzeggen en je terugtrekken in je bubbel!

2 jaar geleden

Gewoon afzeggen. Dit begrijpen ze vast en zo niet dan is dat hun probleem! Ik heb dit ook en maak alleen nog plannen met mensen waarbij ik me fijn voel en niet te energiek hoef te doen.

2 jaar geleden

Doe ik al 8 maanden, en ben het van plan te blijven doen zolang ik daar zin in heb😂

2 jaar geleden

Ik heb juist het tegenovergestelde 😆 Ben juist nog zoveel mogelijk aan het doen ook met vriendinnen (lunch, koffie etc) omdat ik 'bang ben' dat ik dat straks enorm ga missen, nu kan het nog! TS ik zou het gewoon lekker afzeggen als ik jou was, eerlijk over zijn naar jezelf en je afspraken. Begrijpt iedereen vast wel, en anders maar niet 😇

2 jaar geleden

Zou de afspraken mooi afzeggen als je hier geen behoefte aan hebt en lekker in je bubbel kruipen.🥰 je lichaam geeft aan dat ze de rust nodig heeft. Ik spreek nu ook niks meer af en heb ook echt behoefte aan rust.

2 jaar geleden

Mijn man is vandaag jarig en heeft wat vrienden uitgenodigd voor een drankje. Na het eten heb ik besloten lekker naar boven te gaan en filmpje op bed te kijken. Alleen al het idee om tegen meer dan 2 mensen sociaal te moeten doen trok ik niet 😂 Mn man heeft het voetenbadje en taartje naar boven gebracht. Vandaag had ik ook wel een kak dag. Ik plan verder niet ver vooruit. Kijk beetje waar ik behoefte aan heb. Dus Saartje, net als de andere dames zeggen: als jij lekker alles af wilt zeggen en in je bubbel wil kruipen zou ik dat zeker doen. Als het makkelijker is om een excuus te hebben ipv sociale batterij is leeg ook lekker op zwangerschap schuiven.

2 jaar geleden

Ik ben vandaag 34 weken en merk hetzelfde, echt zo geen zin meer in mensen.. 😅