12 Reacties

vorige maand

Zeeman heeft hele fijne.

vorige maand

Ik heb gisteren minnie mouse sokken zonder antislip gekocht bij action. Kind heeft maat 22 maar k heb 23/26 gekocht. Zit prima.

vorige maand

Hema heeft juist hele fijne sokken vind ik, ook zonder antislip? Misschien tijdelijk uitverkocht? Zeeman en HM zijn ook prima, niet ergens in de buurt een aanwezig? C&A ook wel trouwens.

vorige maand

Wibra

vorige maand

Wibra , zeeman , h&m , jbc !

vorige maand

Zeeman heeft nog net in deze maat hele fijne die niet afzakken met lopen. Die zijn super fijn! https://www.zeeman.com/nl-nl/product/sokken-groen-113495-3 In meerdere kleuren.

vorige maand

Zeeman heeft inderdaad prima sokken, Hema ook wel zonder antislip normaal gesproken. Ik pak gerust ook 23/26 ofzo, kan prima en kunnen nog even mee

vorige maand

Ik ben zelf bij de h&m uitgekomen vanwege de kleurtjes. Ik hou beetje van zachte aardetinten. Ze hebben daar 22-24. Mijn zoon heeft alleen zwarte sokken wat ik lekker makkelijk vind, die zijn van de Zeeman en ook fijne sokjes.

vorige maand

Dankjulliewel! Het is een klein dorp dus de Hema is ook klein. Misschien dat ze hier niet alles hebben hangen. Maar ik zal nog eens goed kijken bij de Hema en action! HM, wibra, CA en zeeman hebben we hier helaas allemaal niet dus dan moet ik of online bestellen of een keer in de stad zijn.

vorige maand

Reactie op Marieke600

Dankjulliewel! Het is een klein dorp dus de Hema is ook klein. Misschien da ...
Action ..?

vorige maand

Antislipsokken binnestebuiten aan doen in de schoenen

vorige maand

C&A heeft ze trouwens wel.