19 Reacties

8 maanden geleden

Zeeman heeft hele fijne.

8 maanden geleden

Ik heb gisteren minnie mouse sokken zonder antislip gekocht bij action. Kind heeft maat 22 maar k heb 23/26 gekocht. Zit prima.

8 maanden geleden

Hema heeft juist hele fijne sokken vind ik, ook zonder antislip? Misschien tijdelijk uitverkocht? Zeeman en HM zijn ook prima, niet ergens in de buurt een aanwezig? C&A ook wel trouwens.

8 maanden geleden

Wibra

8 maanden geleden

Wibra , zeeman , h&m , jbc !

8 maanden geleden

Zeeman heeft nog net in deze maat hele fijne die niet afzakken met lopen. Die zijn super fijn! https://www.zeeman.com/nl-nl/product/sokken-groen-113495-3 In meerdere kleuren.

8 maanden geleden

Zeeman heeft inderdaad prima sokken, Hema ook wel zonder antislip normaal gesproken. Ik pak gerust ook 23/26 ofzo, kan prima en kunnen nog even mee

8 maanden geleden

Ik ben zelf bij de h&m uitgekomen vanwege de kleurtjes. Ik hou beetje van zachte aardetinten. Ze hebben daar 22-24. Mijn zoon heeft alleen zwarte sokken wat ik lekker makkelijk vind, die zijn van de Zeeman en ook fijne sokjes.

8 maanden geleden

Dankjulliewel! Het is een klein dorp dus de Hema is ook klein. Misschien dat ze hier niet alles hebben hangen. Maar ik zal nog eens goed kijken bij de Hema en action! HM, wibra, CA en zeeman hebben we hier helaas allemaal niet dus dan moet ik of online bestellen of een keer in de stad zijn.

8 maanden geleden

Reactie op Marieke600

Dankjulliewel! Het is een klein dorp dus de Hema is ook klein. Misschien da ...
Action ..?

8 maanden geleden

Antislipsokken binnestebuiten aan doen in de schoenen

8 maanden geleden

C&A heeft ze trouwens wel.

7 maanden geleden

Ik heb voor ons zoontje korte sokjes van de H&M. Erg tevreden over! De lange sokken had ik bij de Zara gekocht, ook erg tevreden over!

7 maanden geleden

Ik heb deze enkelsokjes bij de H&M gehaald. Zijn super fijn!

7 maanden geleden

Bij de HEMA hangen ze bij de kinderafdeling en niet bij de baby. Volgens mij vanaf maat 23🤔

7 maanden geleden

Reactie op bdbn93

Bij de HEMA hangen ze bij de kinderafdeling en niet bij de baby. Volgens m ...
Ja 23-26 is dat. Kan denk ik prima met maar 22.

7 maanden geleden

Zalando heeft een groot aanbod "normale" sokken maat 22

7 maanden geleden

Dank voor alle tips! Ik was er inmiddels inderdaad achter dat ik de kinderafdeling en niet de baby afdeling moest hebben. Heb nu sokjes maat 23-26 zonder antislip en dat is helemaal prima!

7 maanden geleden

Terstal!