12 Reacties

7 dagen geleden

Ja hier als het goed is volgens de app

6 dagen geleden

Morgen volgens de app. Maar denk van wel. Ze kan zich totaal niet vermaken. Wil alleen maar bij ons en telkens hetzelfde boekje lezen 🥲

6 dagen geleden

Hier is hij zeker begonnen! De hele dag door ruzie met haar broer, ze pakt alles van hem af, lokt hem uit enz…. Strijd met eten, zodra je nee zegt begint ze al te huilen, knuffelt de hele dag door met haar knuffel, slaapt weer onrustig…. Het wordt weer een lastige periode de komende tijd. 😅

6 dagen geleden

Reactie op Lilymy

Ja hier als het goed is volgens de app
Hier ook hoor. Maar vraagje. Waar in de app kan je zien dat er een sprong begonnen is?

6 dagen geleden

Reactie op Steffie1391

Hier ook hoor. Maar vraagje. Waar in de app kan je zien dat er een sprong b ...
Die balk boven in bij de oei ik groei app. Maar voor mij. Idee klopt niet hellemaal en is al veel eerder beginnen dan de app zegg 🙈 is elke keer zo

6 dagen geleden

Reactie op Lilymy

Die balk boven in bij de oei ik groei app. Maar voor mij. Idee klopt niet h ...
Ohh dacht al niet in deze app. Maar de oei ik groei moet je voor betalen dus die heb ik niet 🙈

6 dagen geleden

Reactie op Steffie1391

Ohh dacht al niet in deze app. Maar de oei ik groei moet je voor betalen d ...
Oohh ja sorry 🙈 had ik niet bij gezet

6 dagen geleden

Yep. Altijd paar weken "eerder dan gemiddeld". Veel tetteren en huilen in de nacht, heftig reageren op alles, kieskeuriger met eten.

6 dagen geleden

Wanneer zou die moeten beginnen?

4 dagen geleden

Reactie op Polly_Pom

Yep. Altijd paar weken "eerder dan gemiddeld". Veel tetteren en huilen in d ...
Same here! 😅

3 dagen geleden

Hier is het al langer dan een week gaande. Hij heeft lang niet zó heftig gereageerd op een sprong, wij zijn extreem overprikkeld door alle perikelen. Hij weigert zijn dutjes en naar bed gaan is een grote strijd. Hierdoor gaat hij veel te laat naar bed. Het is normaal een goede eter, maar hij heeft twee dagen achter elkaar geen avondeten gegeten. Hij bleef het weigeren tot krijsen aan toe. Uiteindelijk hebben wij het opgegeven. De dagen erna wilde hij perse zelf eten en was hij kieskeurig. Het eten begint langzamerhand beter te gaan. Hij is ook heel hangerig en aanhankelijk, schreeuwt heel de dag door etc. Kortom, we kunnen niet wachten tot het voorbij is😅

2 dagen geleden

My godd wat een drama 😳 Alleen maar jammeren, jengelen, huilen, boos zijn. Heel weinig eten, onrustig slapen in de nacht. Overdag gelukkig wel nog goed. De ene keer in de buggy nog prima, de andere keer probeert hij zich er alleen maar schreeuwend uit te worstelen. Oef 🥲