48 Reacties

één maand geleden

Hier ook sprong 6. Ik dacht; deze zal niet zo heftig zijn.. even op verkeken. Komt 3 a 4 keer tussen 7 en 7. Wil een beetje voeding en dan is het goed. Of in de armen verder slapen. Bedje aanraken is huilen. Overdag gaat prima en lekker vrolijk.

één maand geleden

Reactie op Lindaaa92

Hier ook sprong 6. Ik dacht; deze zal niet zo heftig zijn.. even op verkeke ...
Ook lekker gebroken 😅 Ja de vrolijkheid is hier gelukkig ook nog haha, dat maakt alles goed. Ik ga soms echt twijfelen aan mezelf, moet echt herhalen dat het een fase is en wel weer goed komt.

één maand geleden

Ze ligt sinds 8 uur in bed en ondertussen al 7 keer krijsend wakker geworden. Zodra ik haar oppak kan ze weer verder slapen, alleen mama komt niet aan slapen toe 🥱. Oh en inderdaad is soms alleen een beetje voeding de oplossing. Verder overdag nog oké dutjes, maar ik merk de aanhankelijkheid wanneer ze wakker is. Wat jij ook benoemt zodra je uit het zicht loopt is het huilen. Ook dit gaat een keer over, wij kunnen dit!

één maand geleden

Wat 'fijn' om te lezen dat we niet de enige zijn... Hier om 21.30 tot 23.30 gehuild, na ervoor 3 keer wakker te zijn geworden huilend. Verschoond, voeding gegeven, terwijl dit echt al weken niet meer nodig was 😅 Heel veel sterkte allemaal! Hoe doen jullie het met de dutjes overdag? Wij waren namelijk naar de 2-3-4 methode, met 2-3 dutjes sinds een paar dagen. Maar vannacht natuurlijk veel minder slaap gepakt.

één maand geleden

Door jullie topic besef ik mij dat dit spontane huilen misschien wel bij sprong 6 hoort. Onze dame is altijd vrolijk.. Zelfs als d'r grote zus op d'r vinger staat krijgt ze een pruillipje die zo weer om te turnen in een lach. Maar sinds 3 dagen dat slapen... Jeempie.... Krijzen.. Maar dan echt van 0 naar 100. Zodra je haar weer oppakt zucht ze diep en nesteld ze zich tegen mij aan.. Maar terug in bed...⚡

één maand geleden

Reactie op Suuz_91

Wat 'fijn' om te lezen dat we niet de enige zijn... Hier om 21.30 tot 23.30 ...
Wij zitten al een tijd op 2 dutjes. Soms pakt ze dan iets extra, vaak ook niet, maar komt ze toch redelijk de dag door. Groot eigenwijsje ook, niet willen slapen haha. Als ik ga wandelen buiten met haar wil ze nog wel eens een extra dutje doen, maar je moet dat echt opzoeken dan..

één maand geleden

Bij jullie ook veel minder drinken? Kleine krijgt normaal flessen van 170 ml, gaan makkelijk op. Nu krijg ik er per voeding met moeite 60 ml in 😳

één maand geleden

Reactie op KMBRLYY

Bij jullie ook veel minder drinken? Kleine krijgt normaal flessen van 170 m ...
Probeer in etappes aan te bieden.. 170 ken ik niet.. Alleen 150 of 180.. Maar hier drinkt ze momenteel ook in etappes. We hebben gelukkig 3 flessen op een dag. Als ze allemaal op gaan, dan komt ze snachts niet meeer

één maand geleden

Reactie op KMBRLYY

Bij jullie ook veel minder drinken? Kleine krijgt normaal flessen van 170 m ...
Ja hier ook! Had het nog niet aan de sprong gelinkt, maar sinds een paar dagen overdag korte dutjes en drinken is dra-ma… Ben blij als ik er al 70ml in krijg. Behalve voor bedtijd ‘s avonds, dan gaat alles op.

één maand geleden

Reactie op Sara886

Ja hier ook! Had het nog niet aan de sprong gelinkt, maar sinds een paar da ...
Hier exact zo. Geven jullie dan meer om te compenseren?

één maand geleden

Hier ook een drama met slapen en nog meer drama met eten en echt zo zeurderig en huilerig, letterlijk niks is goed. Normaal een super vrolijke baby.. vermoeiend wel😅😅

één maand geleden

Jaaa wij doen ook mee 😂✌🏼 de meid is nog super gezellig, maar merken het volgende: gaat heel haar bed door ineens en ligt meerdere keren vast. Bij neerleggen meteen brullen. Moeilijk doen met de flessen drinken, korte slaapjes overdag… Zijn wel al over op 2 slaapjes maar blijft vaak laat op de middag naar mijn zin te lang wakker, doordat het nog net niet lekker uit komt soms

één maand geleden

Reactie op Mvonk18

Jaaa wij doen ook mee 😂✌🏼 de meid is nog super gezellig, maar merken het ...
Lijkt mijn verhaal wel 😅

één maand geleden

Reactie op Mariaboo

Lijkt mijn verhaal wel 😅
Ik merk trouwens ook dat ze ineens mega overdreven kan doen als ze er klaar mee is 😂😂 ergens hilarisch maar echt zo extra haha

één maand geleden

Hier ook! Slapen gaat tot nu toe nog wel goed maar overdag is hij zooo humeurig! Max 5 minuten alleen spelen en het is weer jengelen. Hij heeft ook in 1 week geleerd om om te rollen en te tijgeren als een malle. Ik weet ondertussen niet meer hoe ik hem moet vermaken. Eindig vaak maar met hem in de draagzak wandelingetjes maken en naar de supermarkt 🙈

één maand geleden

Reactie op Esther_1994

Hier ook! Slapen gaat tot nu toe nog wel goed maar overdag is hij zooo hume ...
Hier ook sinds gisteren ineens aan het terug rollen en probeert al kruip bewegingen te maken. Gisteren voorbeeldig geslapen overdag, vandaag weer 2x 30 min… ben dood op 😂😂

één maand geleden

Jaa hoor wij zitten er vanaf afgelopen maandag ook weer middenin, de app geeft vanaf half april aan maar ze loopt altijd 2 weken voor met sprongetjes 🥴.. Tjonge vindt deze wel heftig, kind is nergens meer blij mee te maken, eet niks, drinkt niks, wil echt nikssss.. op kdv gaat het nog wel dan heeft ze afleiding van andere kindjes.. pff hoop dat het snel klaar is 🥲

25 dagen geleden

Reactie op Esther_1994

Hier ook! Slapen gaat tot nu toe nog wel goed maar overdag is hij zooo hume ...
We hebben hier zo’n loopstoel ding op wieltjes. Echt het perfecte moment want die vindt ze prachtig, omdat ze dan eindelijk een beetje zelf ergens heen kan.

25 dagen geleden

Hier al 1,5 week aan de gang en dan denk je “als dat het is” komen de tandjes ook nog door (2 tegelijk)😩 ik ben kapot! mijn vriend is niet wakker te krijgen ookal huilt ze van een meter afstand🙃 dus in ben smiddags gesloopt en dan slaapt meneer ook nog even uit. 🤯 Sorry maar het moet er echt even uit en begrijp me niet verkeerd hij doet ook dingen voor onze dochter maar soms wel even wat meer zijn🙃

25 dagen geleden

Krijgen jullie jullie kindjes savonds ook ineens niet meer in bed?