8 Reacties

2 jaar geleden

Geen tattoo, wel PMU wenkbrauwen. Mocht 6 weken na de bevalling en als je geen bv gaf, vertelde ze me ivm hormonen en het feit dat je toch een (schaaf)wond maakt. Zal met een tattoo wel hetzelfde zijn?

2 jaar geleden

Reactie op Tecan02

Geen tattoo, wel PMU wenkbrauwen. Mocht 6 weken na de bevalling en als je g ...
Hmm geef wel borstvoeding en tis echt zo鈥檔 mega klein hartje ik denk dan zal wel meevallen toch 馃ぃ

2 jaar geleden

Ik heb gister 3 weken na de bevalling een tattoo laten zetten zolang je geen borstvoeding mag zou het mogen!

2 jaar geleden

Ik ben toevallig tatoe毛erder. Je mag geen tattoo nemen als je bv geeft of zwanger bent. Verder niks baby gerelateerde dingen. Medicatie of chronische ziektes moet je even met de huisarts bespreken, voordat je de sessie in gaat.

2 jaar geleden

Reactie op RenateJ92

Ik ben toevallig tatoe毛erder. Je mag geen tattoo nemen als je bv geeft of z ...
Oe.. 馃檲.. Ik wil heel graag mijn beide dochters hun namen tatoe毛ren.. Maar ik heb eczeem en ben voor vrij veel allergisch... Ik durf het die niet.. 馃槄

2 jaar geleden

Toevallig ik afgelopen zondag. M鈥檔 dochtertje was toen 5 weken. Waarom zou het niet mogen?

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Oe.. 馃檲.. Ik wil heel graag mijn beide dochters hun namen tatoe毛ren.. Maar ...
Op zich zou het geen kwaad kunnen, maar omdat je huid erg droog is raad ik het wel aan om met je huisarts te bespreken en een goedkeuring te krijgen vanuit hun. Als je een lichte vorm hebt is het sowieso geen probleem. Bij hele ernstige vormen word het wel een stuk lastiger.

2 jaar geleden

Reactie op RenateJ92

Ik ben toevallig tatoe毛erder. Je mag geen tattoo nemen als je bv geeft of z ...
Mag ik je toevoegen en wat vragen? 馃槣