21 Reacties

2 jaar geleden

Wij houden beide van reizen, ik heb dit: Verre reizen zijn bijzonder, Maar wie had ooit gedacht. Dat het grootste wereldwonder, Gewoon thuis op je wacht

2 jaar geleden

Wij zijn niet zo van de teksten, maar heel kort hebben we een zinnetje. Bij de eerste was het: welkom lieve Bij de tweede: wat zijn we blij met jou

2 jaar geleden

Bij mijn. Eerste had ik: een stille wens werd een verlangen, jij hebt hoop door geluk vervangen. Voor de 2e weet ik het echt niet..🙈

2 jaar geleden

Reactie op Juudjeven

Bij mijn. Eerste had ik: een stille wens werd een verlangen, jij hebt hoop ...
Dat probleem hebben wij dus ook. Wij hadden bij de eerste: niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij.

2 jaar geleden

Bij de eerste hadden wij: Someone special, someone dear Someone new to love is here Nu voor de 2e zijn we nog op zoek naar een leuke Engelse tekst. We zijn er, volgens mij, bijna uit….

2 jaar geleden

Dit wordt onze tekst Het begin van een nieuwe leven Zo heel erg mooi en klein Het is eigenlijk niet te omschrijven Hoe blij we met jou zijn

2 jaar geleden

Trots, dankbaar en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter en zusje van Bij de eerste was het hetzelfde tot en met geboorte van.

2 jaar geleden

Compleet gelukkig, en gelukkig compleet, zijn we met jou lieve (naam). 👈🏼 op de voorkant En in de binnenkant zetten we “Troste zus en broer (namen)”

2 jaar geleden

Voor de eerste hadden we: Uit liefde geboren, Kostbaarder dan goud, Is ons een nieuw leven toevertrouwd. 2e kindje: Samen ruziën,samen spelen, Alles afpakken, alles delen, ‘t hoort er nu alleman bij, Welkom lief klein broertje van mij.

2 jaar geleden

Reactie op Scavola

Voor de eerste hadden we: Uit liefde geboren, Kostbaarder dan goud, Is ons ...
Allemaal ipv alleman 🧐

2 jaar geleden

Wij hadden bij de 1e: Een stille wens, een diep verlangen Jij hebt onze hoop door geluk vervangen Bij de 2e denken we aan deze: Mama's liefde zullen we moeten delen, Papa's trots zijn we allebei Maar als zusje ben je alleen van mij 🥰

2 jaar geleden

Wij hebben bij ons oudste zoontje Grote avonturen beginnen klein En bij ons tweede zoontje voor augustus denken we aan "Grote avonturen beginnen klein en de mooiste avonturen beleven we samen" Vinden het mooi dat linkje te maken met het eerste geboortekaartje

2 jaar geleden

Reactie op Sabina-l

Wij houden beide van reizen, ik heb dit: Verre reizen zijn bijzonder, Maar ...
Mooi deze!

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Wij zijn niet zo van de teksten, maar heel kort hebben we een zinnetje. B ...
Ik idd ook niet. Bij ons komt er alleen te staan, welkom lief klein broertje met de naam van de andere 2 eronder

2 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste: sometimes the smallest things take up the most room in your heart. Ze is nu ook een enorme Winnie the Pooh fan dus dat is wel heel grappig. En nog: she is a little piece of magic. Ik hou van Harry Potter en de kans dat ik natuurlijk zwanger zou raken was nihil. Dus het was echt magie 💗

2 jaar geleden

Wij hebben: Vanaf het begin gek op elkaar Nu samen verliefd op jou 🥰

2 jaar geleden

Wij hebben een geboorte kaartje waarbij ons dochtertje haar kleine zusje aankondigd.🥰 Wij zullen dit hebben: Een kus van papa, Een kus van mama, De dikste kus is van mij, vanaf nu hoor jij erbij!

2 jaar geleden

Wij hebben: Als liefde leven wordt krijgt geluk een naam.

2 jaar geleden

Reactie op Sanne-23

Wij hebben: Als liefde leven wordt krijgt geluk een naam.
Deze hadden wij ook bij de eerste en nu gaan we voor: Hoera! Iedereen mag het horen, mijn lieve, kleine zusje is geboren!

2 jaar geleden

Wij hebben voor ons tweede nu gekozen voor: Dag lief zusje, kom erbij. Ik heb een nieuwe kamer, jij krijgt die van mij! En dan de naam van ons zoontje