37 Reacties

2 jaar geleden

de wereld heeft er twee voetjes bij Vind ik een lieve regel uit een gedicht van Maud Vanhauwaert. Wij doen het zelf overigens bewust niet. Ook die tekstjes als welkom op deze wereld word ik een beetje naar van. Om van “in Gods handen gegrift” maar te zwijgen haha. Succes met kiezen!

2 jaar geleden

Reactie op lrnnvg

de wereld heeft er twee voetjes bij Vind ik een lieve regel uit een gedich ...
In gods handen gegrift😂😂😂 wat is dat dan joh, krijg daar helemaal de bibbers van

2 jaar geleden

Dit bundeltje is trouwens heel lief. Geen stomme cliché gedichten. En van de titel moet ik al een beetje smelten.

2 jaar geleden

Ik heb gegoogeld op voorbeelden. Ik kwam toen op een aantal website waar leuke teksten op stonden. Daaruit hebben wij gekozen.

2 jaar geleden

Zoek iets wat bij jullie past, wij hebben bij bij onze eerste een quote van Winnie de Pooh toegevoegd, deze keer wordt het ook weer een Disney quote 😊 Misschien iets uit een lied of film dat iets voor jullie betekent?

2 jaar geleden

Reactie op JosjeN

Zoek iets wat bij jullie past, wij hebben bij bij onze eerste een quote van ...
Hier ook bij de 1e van Winnie the Pooh en bij de 2e straks weer 😊

2 jaar geleden

Zo lief Zo klein Zo bijzonder Gewoon simpel ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Aardbei2

In gods handen gegrift😂😂😂 wat is dat dan joh, krijg daar helemaal de bib ...
Je kunt mensen ook gewoon in hun waarde laten. Het feit dat jij niet gelooft, houdt niet in dat je mensen maar moet bespotten.

2 jaar geleden

Papa blijft gewoon papa, Mama blijft gewoon mama, Maar voor mij wacht een grote klus, Want ik ben nu grote zus! 🙈🎉

2 jaar geleden

Wij hebben als teks: 'your first breath took ours away' Verder alleen naam, geboortedatum. Onze naam met onze nummers. Bewust geen lengte en gewicht en geen adres. Gezien wij in de zorg werken en niet willen dat de 'verkeerde' mensen ons adres krijgen.

2 jaar geleden

Wij zullen een zin gebruiken van ons nummer die we ook op onze trouwkaart hadden.

2 jaar geleden

Reactie op Moon-2201

Wij hebben als teks: 'your first breath took ours away' Verder alleen naam, ...
Wij maken er 1 met alle info en adres/telefoonnummers en 1 zonder adres en telefoonnummers. Ook omdat niet iedereen die de kaart te zien krijgt, dat hoeft te weten. Wij hebben als tekst hoera het is gelukt, ik ben geboren op mijn verjaardag 😇

2 jaar geleden

Wij maken er 1 met alle info en adres/telefoonnummers en 1 zonder adres en ...
Oh die tekst vind ik echt geweldig! Haha

2 jaar geleden

Wij doen kort: “Al ons later is met jou.” Ben niet zo’n fan van alle clichés. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Rosa19

Wij doen kort: “Al ons later is met jou.” Ben niet zo’n fan van alle clic ...
Maar da’s best een cliche 🫣 staat echt op elke site met geboortetekstjes. Wel een mooie hoor 🥰

2 jaar geleden

Wij hebben; Liefde, zo mooi en fijn Nog meer liefde om te delen Nu we met zn viertjes zijn

2 jaar geleden

Al ons later is met jou! Welkom lieve ... Met jou erbij zijn we nog meer wij

2 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste “Zo klein als je nog bent Zo groot is ons geluk In ongekende dosis Breng jij liefde kleine uk” Bij de tweede een enkele kaart dus minder ruimte en doen nu gewoon “Welkom lieve …” of “Ons zonnetje”

2 jaar geleden

vers uit de bijbel

2 jaar geleden

Wij hebben al een zoontje en krijgen nu een dochter. We hebben gekozen voor: Dag lief zusje, kom erbij. Ik krijg een nieuwe kamer en jij krijgt die van mij!