31 Reacties

2 jaar geleden

Wij vieren het klein. Het is allemaal al snel te overweldigend voor een 1-jarige. In de ochtend 2 uur visite, laat in de middag 2 uur visite, en alleen mensen die de jarige zelf ook goed kent

2 jaar geleden

Heel lang getwijfeld want toch wel een mijlpaal zo'n eerste verjaardag maar toch besloten klein te vieren met beide gezinnen en goede vrienden

2 jaar geleden

ja hier ook niet groot hoor . Maar hij viert samen met zn grote broer gezien ze een week verschillen met hun verjaardag

2 jaar geleden

Jokie en Jet is bij ons het thema hij is er dol op !! Hebben ook “geluk” zn nichtje is in November 1 geworden dus veel versiering met 1 erop kunnen we hergebruiken. Papa word 2 dagen eerder 30 dus geven een bbq met vrienden/familie ze vieren het samen.

2 jaar geleden

Reactie op Angelll

Jokie en Jet is bij ons het thema hij is er dol op !! Hebben ook “geluk” zn ...
ik wil ook jokie en jet maar ken er geen versiering van vinden . Hier ook helemaal dol op jokie en jet

2 jaar geleden

Reactie op augustus23

ik wil ook jokie en jet maar ken er geen versiering van vinden . Hier ook h ...
Wij hebben een vlaggenlijn laten bedrukken, kostte wel wat meer maar hang ik daarna in zn kamertje. Verder ben ik zelf aan het knutselen geslagen hebben gelukkig nog een maand, denk aan cakeprikkers beplakken en zelf jokie/jet tussen een slinger hangen zoals hieronder. Heb op mp een prachtig tafelzeil gevonden van Jokie en jet die we ook na zn verjaardag gewoon blijven gebruiken.

2 jaar geleden

Hier is ze tegelijk (op een paar dagen na) jarig met haar (half)zus van 9. De oudste vond het goed het samen te doen, de jongste heeft er toch nog weinig aan voor zichzelf verder. Zus wou daarom wel graag een Anna en Elsa verjaardag (want dat zijn ook zussen), dus ik ga frozen slingers, een taart, etc bestellen.

2 jaar geleden

Geen thema, wellicht onbewust qua versiering zo

2 jaar geleden

Wij vieren het met ‘iedereen’! Onze zoon vindt alles gezellig, wil overal bij zijn dus verwacht dat hij dit ook wel leuk zal vinden. Aaaaandacht 😅 Wij gaan voor een beachy/zomer themas, hopelijk tegen die tijd lekker buiten in de zon.. Het thema. One in the Sun ☀️

2 jaar geleden

Wij hebben een jungle thema! Hopelijk kunnen we het gewoon in de tuin vieren met vrienden en familie 🌞

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Hier is ze tegelijk (op een paar dagen na) jarig met haar (half)zus van 9. ...
hier dus ook samen mijn jongens schelen een week , zn grote broer word 15 en vieren ook samen

2 jaar geleden

🦋

2 jaar geleden

Ons thema is one-der the sea 🤩

2 jaar geleden

Wij doen bumba 😁

2 jaar geleden

Wij hebben geen specifiek thema, vieren het wel samen met de verjaardag van zn grote broer 😊

2 jaar geleden

Wij wonen buiten Europa en zijn van plan Nijntje thema te doen, met de feestversieringen van Hema van Nijntje en ik maak zelf een Nijntje taart

2 jaar geleden

Wij hebben een jungle thema, niet heel uitgebreid hoor! Via Shein wat taart toppers en dieren balonnen besteld.

2 jaar geleden

Geen thema, gewoon een verjaardag en we versieren met de stoffen vlaggetjes die we altijd gebruiken. Lekker duurzaam 😊 Verder houden we het klein en eenvoudig, maar wel gezellig. Hopelijk mooi weer!

2 jaar geleden

Thema madeliefjes voor ons meisje 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Bolleke32

Wij wonen buiten Europa en zijn van plan Nijntje thema te doen, met de fees ...
Hoi mag ik jou wat tips vragen of voorbeelden van jouw thema nijntje. Ik wil ook graag nijntje doen als thema