9 Reacties

9 dagen geleden

Zo rot altijd die verkoudheid. Wij gebruiken als onze dochter verkouden is altijd Luuf voor het slapen. Smeren dit op haar borstkas. Ze kan hierdoor beter ademen snachts. Werkt bij ons erg goed.

9 dagen geleden

Wij gebruiken bij verkoudheid Luuf, ook dienen we extra natuurlijke vitamine c toe. Hopelijk is je kleintje snel opgeknapt 🍀

9 dagen geleden

Ui door snijden en naast bed zetten. Luuf op borst smeren . Zoutoplossing of bv on neusjes. Veel beterschap.

9 dagen geleden

Hier ook een fan van Luuf, op het borstje en ruggetje voor het slapen gaan. Wanneer ik merk dat hij er zelf erg onrustig van is, geef ik hem ook een zetpil voor het slapen gaan, dan slaapt ie in elk geval lekker rustig een paar uur.

4 dagen geleden

Sorry voor mijn late reactie! Ik heb gelijk die dag Luuf gekocht en het verzacht zeker!❤️🙏🏽

4 dagen geleden

Is er een speciale Luuf voor babies? Wordt tot 3 jaar afgeraden 🤔

4 dagen geleden

Reactie op Bolleke32

Is er een speciale Luuf voor babies? Wordt tot 3 jaar afgeraden 🤔
Je hebt Luuf baby, dat is vanaf 6 maanden.

3 dagen geleden

Ik spoel het met otrivin monodose ong 1/2e ampul per keer Evt kan je het nog leegmaken met zoiets : https://www.etos.nl/producten/etos-neus--en-oortjesreiniger-120633347.html?&src=baby&utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwpvK4BhDUARIsADHt9sS7w6JNld5GbOQEWyz2pdxEm9qjRHi_S7s0STwosLxyGCbPB7Lmt3QaAg8qEALw_wcB

één dag geleden

De miserie van het neusspoelen 🙄 van alle middeltjes is dat degene die het beste werkt, maar je moet het wel 3 à 4x per dag doen. Proberen af te leiden ondertussen met muziek of een film?