10 Reacties

20 dagen geleden

Hi! Mijn zoontje had dit ook als baby, is gewoon een kindje met een sterke eigen wil! Geen tips 😅

20 dagen geleden

Reactie op Aprilmoeder

Hi! Mijn zoontje had dit ook als baby, is gewoon een kindje met een sterke ...
Hahaha oke! Even uitzitten dus 🤭 De kraamverzorgster zei gelijk al dat er een "kop" op zat 😅

20 dagen geleden

Haha dit is de klaagfase ja. Ze willen vanalles maar kunnen nog net niks. Ik voorzie ook dat die van ons dat ie dadelijk ineens kan kruipen en zich kan optrekken. Kunnen we erachteraan 😂, hopelijk is het klagen dan wel over. Verder is het echt een vrolijkerd en lief. Behalve als je iets uit zijn handen pakt (om bijv jas aan te doen). Zo boos 😂, gooit met alles in zn lijfje wat ie heeft. Sowieso aankleden, luier verschoningen. Hele tijd op buik draaien en naar babyfoon, wekker duiken enz. Ook als ie iets te doen krijgt van mij (tandenborstel ontdekken ofzo 😂)

20 dagen geleden

Haha heel herkenbaar verhaal! Mijn zoontje van 8 mnd is precies hetzelfde...

20 dagen geleden

Is dit last van humeur, of last van ontwikkelingsfrustratie? Ik denk dat laatste, meer willen dan ze eigenlijk kan. Alles is een fase😉

19 dagen geleden

Ohh herkenbaar! We zijn nu beetje uit sprong 6, maar ze is de afgelopen 4 weken ook echt terror geweest, niks was goed en nu kan ze weer zelf spelen en is het alleen maar lachen en doen.. dus jaa een fase 🫣

19 dagen geleden

Ik herken dit wel van onze dochter. Ze wil van alles, maar kon nog niet veel. Onze zoon is precies twee jaar ouder en had rond deze leeftijd precies hetzelfde. Toen hij kon kruipen nam de frustratie erg af!

19 dagen geleden

Heeeeel herkenbaar. Dochter wil vanalles, maar kan het nog niet. Raakt dan gefrustreerd en wordt heel boos, begrijpt ook niet dat wij niet begrijpen wat ze wil. Ben bang dat dit een combinatie van een fase en een kind met een sterke eigen wil is. Geen echte tips helaas... Hier werd door de kraamverzorgende ook gezegd dat het een kind met een temperament is, zit ook een kop op inderdaad 🙈

19 dagen geleden

Onze baby heeft ook wekenlang gemopperd, is nu weer in een normale bui, met 9 maanden. Wat bij ons meisje wel helpt is liedjes luisteren (Babyliedjesboek is favoriet!) dan speelt ze toch wel even lekker alleen in de box

18 dagen geleden

Reactie op SharElaine

Ohh herkenbaar! We zijn nu beetje uit sprong 6, maar ze is de afgelopen 4 w ...
Haha het lijkt inderdaad een fase. Mevrouw is sinds 2 dagen weer super gezellig en kan weer alleen spelen 🤭 Op naar de volgende fase 😅