13 Reacties

11 dagen geleden

Wij hebben anti slip Sokken Sokken Ewers En de Slofjes van EnFant (wollen sloffen met suède zool) Ben van beide enorm fan!

11 dagen geleden

De sloffen van kings & rebels zijn echt een grote aanrader. Deze gaan niet uit, ze zijn lekker warm, zitten breed aan de voet en er zit anti slip op. Heb er nog 2 extra bij gehaald, omdat ze zo fijn zijn. Mijn zoontje vind ze ook fantastisch.

11 dagen geleden

Ik heb deze sokken met anti slip, zijn heel fijn! En idd ook de slofjes van enfant

11 dagen geleden

Wij hebben dikke sokken van Ewers, en leren slofjes van Yalion. Die draagt ze ook naar de opvang. Allebei blij mee, de slofjes vind ik wel iets fijner, die blijven beter zitten dan de sokken.

11 dagen geleden

Misschien de waterschoentjes van slipstop?

11 dagen geleden

Reactie op L1801

Wij hebben anti slip Sokken Sokken Ewers En de Slofjes van EnFant (wollen ...
Die bovenste hebben wij ook. Top! Hij heeft zelfs een paar op de opvang :)

11 dagen geleden

Leren slofjes van hetslofjeskraampje. Heel soepel en fijn antislip

8 dagen geleden

Gewoon lekker simpel kruidvat. Zit antislip onder.

8 dagen geleden

Sokken van de Zeeman. Dat zijn de enige sokken die hier niet afzakken!

8 dagen geleden

Ik heb heel lang zitten zoeken en 2 maanden terug de oplossing gevonden. Onze kleine (16m) rent nu ipv voorzichtig lopen over de koude gladde vloer. Ik ga meer hiervan bestellen, het werkt nml heel goed en zijn echt dikke en lekker hoge wintersokjes die we als sloffen gebruiken. https://www.amazon.nl/FedMois-kinderen-winter-thermische-pingu%C3%AFn/dp/B0BFB1B315?pd_rd_w=vOSeb&content-id=amzn1.sym.9b6330a3-4043-403a-9ccd-c00516260108&pf_rd_p=9b6330a3-4043-403a-9ccd-c00516260108&pf_rd_r=8830P3H3MGKCK4TR177T&pd_rd_wg=4tHE7&pd_rd_r=68cc0936-c978-4c87-a0f0-06bfad53bd54&pd_rd_i=B0BFB1B315&psc=1&ref_=pd_bap_m_grid_dv_rp_0_2_i Echt helemaal blij mee!! En blijven mooi na het wassen!

6 dagen geleden

Reactie op TheEagle

Ik heb heel lang zitten zoeken en 2 maanden terug de oplossing gevonden. On ...
Ik heb ze besteld, ben benieuwd!!

één dag geleden

slipstops

één dag geleden

Reactie op Daphne220994

De sloffen van kings & rebels zijn echt een grote aanrader. Deze gaan n ...
Deze kan ik ook echt aanraden! Koop ze ook voor andere vriendinnen met kleine kinderen!