21 Reacties

8 dagen geleden

Nijntje aanwijsboeken zijn hier een grote hit.

8 dagen geleden

Hier is Gekkie de gekko uit de serie van de leeuw en de muis ook een hit! Verder lezen we veel. (Bijna 3 jaar) -beer moet nodig poepen -poep in de dierentuin -wij willen een pannekoek - Abel en ad -kom uit die kraan - en de boer Boris reeks. Mijn zoontje van 1,5 jaar vind vooral flapjes boeken leuk. - van wie zijn deze billen Of - het dieren orkest speelt... (Wij hebben Bach en Tsjaikovski) - de gele ballon - nog even achter mijn oortjes kriebelen

8 dagen geleden

Reactie op xCriista

Hier is Gekkie de gekko uit de serie van de leeuw en de muis ook een hit! ...
Oohja die kom uit kraan is hier bij de oudste ook favo! Thanks ga ze opzoeken! Oortjes kriebelen en van wie zijn deze billen hebben we ook! Dol op boekjes

8 dagen geleden

Reactie op Babyb1234

Oohja die kom uit kraan is hier bij de oudste ook favo! Thanks ga ze opzo ...
Ik vind boekjes ook fantastisch. En gelukkig mijn kinderen ook hahhaa echt een zwak voor mooie prentenboeken 😍

8 dagen geleden

Grootste favoriet hier is het boeken van dikkie dik (winter-lente--zomer-herfst)

8 dagen geleden

Reactie op Moeder1dochter

Grootste favoriet hier is het boeken van dikkie dik (winter-lente--zomer-he ...
Mooiste vis van de zee.

8 dagen geleden

Bobbi! "Welterusten lieve Bobbi" lezen we elke avond (en een ander wisselend verhaaltje, van Nijntje of Dikkie Dik). De Bobbiboekjes zijn zoooo leuk!

8 dagen geleden

Hier Klein Jantje (op reis, is jarig), sprookjesboek van kruidvat van 1 minuut (karton), dikkertje dap, jip en janneke, takkie, van wie is deze staart

8 dagen geleden

Reactie op Moeder1dochter

Mooiste vis van de zee.
Daar ben ik ook mee opgegroeid. Ik kwam er laatst dit artikel over tegen: https://www.kekmama.nl/artikel/nieuws/psycholoog-onthult-waarom-ze-het-boek-de-mooiste-vis-van-de-zee-nooit-zou-voorlezen-aan-kinderen Doe er mee wat je wilt hoor, helemaal aan jou. Maar ik vond het een interessante kijk er op.

8 dagen geleden

Heb je nog geen boekjes van bobbi? Die liggen vaak voor 3 euro bij de kruitvat en trekpleister. Ze zijn hier mega favoriet! De oudste (4 net een dag) leest de jongste (16 maand) nu vaak al voor omdat de plaatjes zo herkenbaar zijn en de teksten zo simpel

8 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Heb je nog geen boekjes van bobbi? Die liggen vaak voor 3 euro bij de kruit ...
Nee hebben we niet! Goeeie tip, ga eens kijken

8 dagen geleden

Bobbi is geweldig! Mijn zoontje roept al bobbiiiii als hij naar bed gaat 🤣🤣 grote flapjes boek van dikkie dik en kikker ook leuk! Boer Boris en de boeken van Rachel bright, gekkie de gekko en de vechtende eekhoorntjes

8 dagen geleden

Kleine muis en de rode knikker Zoekboeken (reeks: varen, markt, bouwplaats etc..) Zoekboeken van Charlotte Dematons Kleurenwinkeltje/letterwinkeltje Bobbi (heeft ook een leuk geluidenboekje van de boerderij) Muis De koffer Liedjesboek: op een grote paddestoel We gaan op berenjacht

7 dagen geleden

Het huis van Harry (kartonnen versie hebben wij) De ambulance van Muis Dribbel bij opa en oma Nijntjes vriendjes Nijntje aanwijsboek 100 eerste woorden aanwijsboek

7 dagen geleden

Woezel en pip (groots fan) Jip en janneke Voelboekjes Flapboekjes dikkie dik En een hele reeks Afûk boeken😇

7 dagen geleden

Coco kan het Prinsesje zonder stank De vijf brandweermannetjes Samen hier He, wie zit er op de wc? Moppereend Bobbi boeken Dikkie dik flapjesboeken

7 dagen geleden

Hier zijn flapjesboeken erg gewild. Rupsje nooitgenoeg Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft De boekjes van woezel en pip David de kabouter

3 dagen geleden

-De blaadjes dief - De ijsbeer en de nacht - en ze leefden nog - en ze leefden nog altijd - geluiden boekjes van usborn - gaan met die banaan - jij bent mijn tomaatje -…

3 dagen geleden

Onze favorieten: -raad eens hoeveel ik van je hou -zullen we vriendjes zijn -de fijnste plek van de wereld -nog even achter de oortjes kriebelen -rupsje nooitgenoeg -eekhoorns sneeuwpop -dikkertje dap

3 dagen geleden

Allemaal hond! is hier op dit moment de grote favoriet. Geleend bij de bieb.