11 Reacties
7 maanden geleden
Volgens de dermatoloog is de Kruidvat eigen merk heel goed en die wij gebruiken biodermal. Een tijdje reageerde mijn kindjes ook goed op la roche posey kinderzonnebrand maar nu krijgen ze ook daar uitslag van, maar ik vond die ook wel erg goed. Succes!
7 maanden geleden
Biodermal spray factor 50 zit geloof ik geen parfum in. Nivea kids de witte gaat hier net zo goed. Ook geen pijn als het in de oogjes gewreven wordt dat hebben we met die geparfumeerde wel eens gehad.
7 maanden geleden
Sowieso parfumvrije zonnebrandcreme - het staat expliciet op de verpakking als het 100% parfumvrij is. Met parfum krijgt mijn zoontje ook uitslag - ongeacht of het hypo-allergene cr猫me is. Kruidvat Sensitive 50+ vind ik de allerfijnste! Ook duurdere merken geprobeerd maar vind deze oprecht het beste en smeert ook heel lekker.
7 maanden geleden
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait-brush-on-spf30-face-sun-powder/p/6003051
Deze word bij ons op de opvang gebruikt door een kindje die eczeem heeft..het lijkt mij best interessant..
7 maanden geleden
Reactie op Littl-one
Dat is best bijzonder want als je de ingredienten leest bevat het best veel troep zelfs alcohol en bronsmiddel.
7 maanden geleden
Zou het niet hitte uitslag kunnen zijn? Onze dochter heeft ook steeds met warme dagen warmte uitslag achter op haar nek, beetje op haar rug naar beneden. Ook in elleboogholtes. Wij gebruiken biodermal/nivea sensitive, en ze krijg nergens anders op haar lijf uitslag.
7 maanden geleden
Ik gebruik zelf meestal de zonnebrand van Incia. Is wat meer aan de prijzige kant, maar zit geen troep in. En de zinkoxide moleculen zijn groot, waardoor het niet opgenomen wordt. Smeert super makkelijk uit en je doet er vrij lang mee.