17 Reacties

5 maanden geleden

Ik volg even!

5 maanden geleden

Knijp fruit Cheese dippers Baby chips (van die zakjes van Ellas kitchen of goodies) https://www.kruidvat.nl/goodies-pizza-llama-puffs/p/6093820?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=KV-HBO-NL-SHOP-NB-BABY_-(1)&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_17297519895&gad_source=1&gad_campaignid=17297519895&gbraid=0AAAAACnuMokdjFufpUT9wd6oWbMoLiV2c&gclid=Cj0KCQjw-NfDBhDyARIsAD-ILeAjCaLz5gg1GhOe1IyWwEMPIpCa5Q5YUxNX4nqG6aulzBu3jAeRX9UaAuN6EALw_wcB Je kan zelf muffins of cupcakes bakken Doosje rozijntjes (heb ik brandweerauto op geplakt) Op Pinterest vind je veel ideeën! Ook heb je partijen die traktaties voor je maken. Kost wel veel meer. Ik ben zelf altijd fan van dingen die je gewoon op eet ipv plastic prullaria. Voor de juffen heb ik wel eens getrakteerd Drop Bonbons Ijsjes Of ook cupcakes toen ik ze maakten Voor de vierde verjaardag van mn zoontje heb ik eetbare prints van Cars laten maken met zn naam en leeftijd erop en die op cupcakes geplakt.

5 maanden geleden

Op mandarijntjes lachende gezichtjes tekenen met stift. Hier als tip gezien. Kan bijna niet mis gaan met welke vereiste op het kdv dan ook - gezond, ingepakt, allergieënproof - weinig werk en lekker kleurrijk.

5 maanden geleden

Ik wil denk ik zoiets gaan doen maar dan met bellenblaas

5 maanden geleden

Je hebt zo’n website ikgatrakteren.nl nou echt superleuke dingen en je kan je pakketje helemaal zelf samen stellen! Ons zoontje had een Bing kleurplaat met krijtjes en rozijntjes.

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwens96

Je hebt zo’n website ikgatrakteren.nl nou echt superleuke dingen en je kan ...
Ook leuk! Waar zie je de optie om je eigen tekst in te vullen voor op de sticker eigenlijk?😊 komt dat pas verderop in het bestelproces ofzo?

5 maanden geleden

Je hebt bij de Hema van die leuke muffin vormpjes van nijntje. Toen mijn dochter 3 werd hebben we ze gevuld met poffertjes en fruit, groot succes. Mijn zoontje werd 3 weken ervoor 1 jaar en hij heeft ook de bakjes getrakteerd maar dan gevuld met mini rijstwafels en fruit.

5 maanden geleden

Reactie op Jool88

Ook leuk! Waar zie je de optie om je eigen tekst in te vullen voor op de st ...
Pas bij het einde kun je dat in de opmerkingen invullen!

5 maanden geleden

Reactie op Jool88

Ik wil denk ik zoiets gaan doen maar dan met bellenblaas
Dit heeft mijn dochter laatst gehad. Vond ze erg leuk. Zonder voelsprieten maar met oogjes :)

5 maanden geleden

Ik heb bij de Action deze strandemmertjes met klein schepje enz gekocht en doe daar nog iets van een doosje rozijntjes of knijpfuit bij! Vond het heel schattig en ze hebben er ook nog wat aan 🏖️ Ben nog wel opzoek naar iets leuks voor de juffen! Dus ik lees even mee voor inspiratie 🙏🏼

5 maanden geleden

Zo, ik ben al een beetje begonnen en als de vleugels het kunnen dragen doe ik er nog een doosje rozijntjes bij 😄 heb even twee bellenblaas en wat knutselspul gehaald om te kijken hoe het zou worden!

5 maanden geleden

Tip doe vooral iets te eten wat vanaf 6 maand al kan als je kindje nog op de babygroep zit, zoals rozijntjes mag pas vanaf 1 jaar, maar maisfingers of een knijpfruitje kan veel eerder. Speelgoed vind ik zelf wat discutabel. 😅 bellenblaas gaat hier meteen weg. Dat geeft zulke nare vlekken, maar ook van die goedkope potloodjes en mini kleurboekjes bewaar ik niet. Die kleine weggeefboekjes of foamplakkers voor in bad zijn wel leuk, maar wil je echt iets geven naast eten dan zou ik eerder een leuke prentenboek voor de groep doen.

5 maanden geleden

Vorig jaar heb ik bananen met een leuk papieren aapje er om heen geslingerd meegegeven. Online zijn die slingeraapjes te vinden en te printen. Ook dit jaar wil ik iets meegeven zonder frutsels/speetjes of veel plastic. Veel kleine speeltjes belanden bij ons uiteindelijk toch in de prullenbak, dat vind ik zonde. Misschien zo'n leeg eetbaar ijsbakje met maisfingers, net een bakje friet. Ook lekker voor de allerkleinste.

5 maanden geleden

Ook op zoek naar iets leuks voor de juffen! Dus als iemand een idee heeft… Wie weet zijn er juffen onder ons die zeggen: dat juist niet, dat krijgen we al van iedereen.

5 maanden geleden

Reactie op Mama Aapie

Knijp fruit Cheese dippers Baby chips (van die zakjes van Ellas kitchen ...
Cheese dippers! De favoriet van mij zoontje, dank, ik ben er nu uit 🙏🏽 Ik zag op internet zelfs een template om er een vrachtwagentje omheen te knutselen. Helemaal top!

5 maanden geleden

Ijs.. 😂 Iedereen was blij