27 Reacties

2 jaar geleden
Ik merk dat ik het ook zwaarder vind, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik nog een dreumes rond heb lopen van 21 maanden, en die optijd wakker is in de ochtend en toch best veel aandacht vraagt.
Op het werk is het het zelfde en merk ik nu wel flinke rugklachten. Ik werk in de zorg en doe fysiek zwaar werk en heb ik thuis ook niet veel energie voor andere dingen

2 jaar geleden
Ik vind deze zwangerschap veel zwaarder, waarschijnlijk omdat we al een zoontje van 1.5 jaar hebben en hij logischerwijs ook best wat aandacht vraagt. Hij vliegt het huis door de hele dag haha. Tijdens mijn zwangerschap van hem was ik al erg misselijk en heb ik tot 19 weken veel overgegeven, maar deze zwangerschap is helaas echt een HG zwangerschap. Rond 15 weken heb ik vier dagen infuus thuis gehad. Ik ben nu 22 + 5 en gelukkig staat de misselijkheid niet meer de hele dag op de voorgrond. Ook al veel last van m’n bekken 🥴. Ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis en mocht zeven weken echt niet werken van de gynaecoloog, ik ben net weer begonnen en wil het wel graag volhouden tot aan m’n verlof met 34 weken. Hoop dat het lukt! De buikpijn herken ik ook wel!

2 jaar geleden
Vergeleken met mijn vorige zwangerschap is deze zwangerschap echt loodzwaar🥴
Vorige zwangerschap nergens last van gehad.. ja van mijn hormonsters😂
Nu al ruim de helft van de tijd misselijk (overgeven, extreem warm, dan weer extreem koud etc) en last van mijn buik, billen, benen en rug😅

2 jaar geleden
Vergeleken met mijn zwangerschap is dit minder zwaar als bij mijn zoon.

2 jaar geleden