7 Reacties
3 weken geleden
Onze dochter gaat ook niet naar de opvang ook nooit geweest gaat alleen naar opa en oma denk jij in de week verder is lekker thuis bij mij of bij mijn man. Maar onze dochter gaat straks wel naar de peuterspeelzaal niet naar de peuter opvang maar de peuterspeelzaal vind ik wel de Lange rijk vooral voor het sociale aspect dat ze ook leert omgaan met kindjes van haar leeftijd dat ze daarmee kan spelen en zo. En alvast een beetje weet hoe het straks is als ze naar school gaat dat het niet in 茅茅n keer zo'n overgang is. Ze gaat twee ochtenden in de week niet meer en ze begint in februari want dan is het 2,5
3 weken geleden
Wij hebben exact dezelfde situatie als jullie, alleen dan zonder de neefjes en nichtjes. Onze andere drie kinderen zijn al 14 en ouder. Wij hebben ervoor gekozen dat onze dochter 2 ochtenden naar de peutergroep gaat. 1 ochtend dat ik zelf thuis ben en 1 ochtend als ze bij mijn ouders is. Ze gaat er nu sinds de zomervakantie naar toe en het is de juiste beslissing geweest. Ze doet daar veel dingen die we thuis niet vaak doen. Daarnaast hebben we gezien dat zij zich kan hechten aan de juffen en daar vertrouwen heeft gevonden. Ze gaat er nu met veel plezier naar toe en leert toch wat andere dingen daar die ze thuis niet kan leren. Voor mij is het fijn dat ik 1 ochtend heb om de bovenverdieping schoon te maken en andere klusjes die soms nodig zijn.
3 weken geleden
Reactie op Rikkie123
Wel eerlijk om te zeggen dat we deze week een minder fijne ervaring hebben ...
Nou inderdaad, we leven niet meer in de jaren 80 toch..